
Lees verder
Raj Sisodia is FW Olin Distinguished Professor of Global Business and Whole Foods Market Research Scholar in Conscious Capitalism at Babson College.
Meer over de auteursDe beste bedrijven hebben 'het'; ze creëren waarde. Ze genereren iedere vorm van waarde die er toe doet: emotioneel, praktisch, sociaal en financieel. En dit doen ze voor álle aandeelhouders. Niet omdat dat politiek correct is, maar omdat het de enige weg is naar concurrentievoordeel.
Dit zijn de 'firms of endearment'. Bedrijven waar mensen met liefde zaken mee doen, mee samenwerken voor werken en in investeren. Bedrijven waarvoor loyaliteit niet alleen echt is: het is tastbaar en de voordelen zijn onmiskenbaar. In 'Firms of Endearment' kunt u lezen hoe uw bedrijf één van hen wordt.
stakeholder relationship management firms of endearment succesfactoren duurzaamheid maatschappelijk verantwoord ondernemen stakeholders langetermijndenken maatschappij bedrijfscultuur transparantie concurrentievoordeel waardecreatie organisatie strategisch management personeelsmanagement decentralisatie klantgerichtheid verandering zingeving bedrijfsethiek demografische ontwikkelingen financiële resultaten aandeelhouderswaarde arbeidsomstandigheden bedrijfsprestaties ondernemerschap samenwerken besluitvorming ironic management organisatieverandering good to great ketenmanagement economie personeelsbeleid competitief voordeel leiderschap bedrijfsmodel toekomst innovatie balans