Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Strategic Alliances & Marketing Partnerships

Gaining competitive advantage through collaboration and partnering

Gebonden Engels 2009 1e druk 9780749454845
Verwachte levertijd ongeveer 16 werkdagen

Samenvatting

Hoe functioneren partnerships en kunt u ze effectiever en efficiënter managen - met outsoursing, strategische allianties of met co-manufacturing? 'Strategic Alliances and Marketing Partnerships' geeft u antwoord op deze vragen en is gebaseerd op degelijk onderzoek naar de factoren die excellente samenwerking bepalen. Aan de orde komen onder andere supply chain management, marketingkanalen en relatiemanagement.

Case studies van prominente wereldbedrijven als Walmart, Toyota, General Motors en Dell geven u inzicht in de problemen rond vennootschap en laten zien hoe u een goede managementbeslissing maakt om zowel de relatie als de productiviteit te verbeteren.

Specificaties

ISBN13:9780749454845
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:235
Uitgever:Kogan Page
Druk:1
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

About the authors
Foreword by Russell Peacock

Introductions: Placing a value on your key commercial partnerships

1. The business of partnering
2. The evolution of partnership-driven business strategies
3. The obstacles and drivers of successful partnerships
4. Relationship marketing: a 'new-old' theory of business relationships
5. Understanding partnership and alliance dynamics
6. Working hard at the soft factors
7. The Gibbs+Humphries Partnership Types
8. Making partnerships and alliances work for you

Further reading
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Strategic Alliances & Marketing Partnerships