Lees verder
Patrick Lencioni is oprichter en directeur van The Table Group, een bedrijf dat zich sinds 1997 inzet om leiders te helpen de gezondheid van hun organisaties te verbeteren.
Meer over Patrick LencioniGetting Naked
A Business Fable About Shedding The Three Fears That Sabotage Client Loyalty
Gebonden Engels 2010 1e druk 9780787976392Samenvatting
Een andere buitengewone bedrijfsmythe van de bestsellerauteur Patrick Lencioni van New York Times.
Lencioni illustreert de principes om cliëntloyaliteit te inspireren met behulp van een bedrijfsmythe. Hij verklaart de theorie diepgaand en introduceert concrete stappen om deze in te zetten in een organisatie.
Het verhaal volgt een klein adviesbureau, Lighthouse Partners, dat regelmatig belangrijke cliënten binnen haalt ten koste van concurrenten. Wanneer een van deze concurrenten het bedrijf koopt, leert hij wat het betekent om waarde te bieden aan cliënten.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Patrick Lencioni
Inhoudsopgave
The Fable
Part One: Theory
Part Two: Practice
Part Three: Research
Part Four: Testimony
The Model
The Origins of Getting Naked
Naked Service Defined
Shedding the Three Fears
Broader Applications of Nakedness
Acknowledgments
About the Author
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan