Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Direct naar
    • Managementboek TOP 100
    • AI-books
    • Leiderschap
    • Auteur in de spotlight
    • Online Magazine
  • Rubrieken
    • Advisering
    • Algemeen management
    • Coaching en trainen
    • Communicatie en media
    • Economie
    • Financieel management
    • Inkoop en logistiek
    • Internet en social media
    • IT-management / ICT
    • Juridisch
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Mens en maatschappij
    • Non-profit
    • Ondernemen
    • Organisatiekunde
    • Personal finance
    • Personeelsmanagement
    • Persoonlijke effectiviteit
    • Projectmanagement
    • Psychologie
    • Reclame en verkoop
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Direct naar
    • Bestseller 60
    • Fictie TOP 20
    • Non-fictie TOP 20
    • Spanning TOP 20
    • Jeugd TOP 10
    • Culinair TOP 10
  • Rubrieken
    • Cadeauboeken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Filosofie
    • Flora en fauna
    • Geneeskunde
    • Geschiedenis
    • Gezondheid
    • Informatief / professioneel
    • Jeugd
    • Juridisch
    • Koken en eten
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Mens en maatschappij
    • Naslagwerken
    • Paramedisch
    • Psychologie
    • Reizen
    • Religie
    • Schoolboeken
    • Spiritualiteit
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Thrillers en spanning
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Interactief leren
Alle seminars & trainingen
  • Direct naar
    • Live events
    • Online training
    • AI-Books
  • Online Magazine
    • Previews
    • Recensies
    • Interviews
    • Podcasts
    • Videos
  • Volg ons op
    • Spotify
    • YouTube
    • Instagram
    • Linkedin
Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Nu lezen
Online Magazine
  • Direct naar
    • Recensies
    • Interviews
    • Previews
    • Opinie
    • Actueel
    • Podcasts
    • Videos
  • Lees over
    • Algemeen management
    • Coachen en trainen
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Organisatiekunde
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • meer onderwerpen...
  • Recente artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing Marketing Fundamentals
Marketing Fundamentals
Bronis Verhage

Bronis Verhage is een van Nederlands bekendste schrijvers op het gebied van de marketing.

Meer over de auteurs
Bronis Verhage, Marjolein Visser

Marketing Fundamentals

Gebonden Engels 2022 4e druk 9789001298722
Verkooppositie 3919Hoogste positie: 290
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen
87,95
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Over de auteur

Samenvatting

- Based on the popular Grondslagen van de Marketing;
- includes the latest digital marketing topics and trends;
- offers an European perspective, embedded in a global context.

Marketing Fundamentals is the English-language edition of Grondslagen van de marketing, the most influential Dutch book about marketing. Over de last 25 years it has inspired many students in the Netherlands and spiked their enthusiasm for marketing. This bestseller by Dr. Bronis Verhage – Professor of Marketing at Georgia State University in Atlanta – offers a European perspective on marketing, embedded in a global context. Relevant topics in marketing are illustrated by a diverse selection of analyses of both successes and failures in marketing strategies, including service marketing, B2B marketing and green marketing. The 'Practitioner's Perspectives' and 'Professor's Perspectives' in each chapter provide insightful opinions and ideas on key issues in marketing management.

This new (4th) edition of Marketing Fundamentals has been fully revised and updated to reflect important developments in the fields of business-to-business marketing, service marketing, online marketing, market research and international marketing. The many case studies, real-life examples and research data in the book have also been renewed to reflect the latest insights and (digital) marketing trends. This edition also goes into more detail on topics such as online platforns, data analytics, omnichannel retail, design thinking and agile scrum methodology.

Marketing Fundamentals is very suitable for commercial and management courses in higher education.

In the accompanying online environment, students can find tests, and definition trainer, glossaries and PowerPoints. The website also offers content for teachers, online they will find PowerPoints and teaching notes.

Teachers can make use of Toets-op-Maat. With this convenient tool, teachers can create their own tests. This test bank contains all the test questions from the practice exams for students. The tests can be exported in different formats.

Trefwoorden

marketing   marketingstrategie   marketingmix   marktsegmentatie   marktonderzoek   consumentengedrag   distributie   internationale marketing   digitale marketing   marketingcommunicatie   productontwikkeling   prijsstrategieën   branding   retailing   reclame   b2b-marketing   positionering   salesmanagement   marketingomgeving   diensten marketing   marketingplanning   productlevenscyclus   marketingconcept   e-commerce   direct marketing   sales promotion  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789001298722
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:772
Uitgever:Noordhoff
Druk:4
Verschijningsdatum:2-8-2022
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie
Lees ons recensiebeleid
Uw cijfer
?
Log in om te stemmen

Over Bronis Verhage

Bronis Verhage is een van Nederlands bekendste schrijvers op het gebied van de marketing. Hij heeft meer dan honderd publicaties op zijn naam staan. Honderdduizenden studenten hebben zijn boeken in het hoger onderwijs gebruikt. Hoewel hij graag in Zeeland, aan de kust, woont, brengt hij – als Amerikaans ingezetene – veel tijd door in de Verenigde Staten van Amerika. Daar ontwikkelde hij, tijdens zijn studie, al vroeg een passie voor het vak marketing. Na het behalen van een MBA in Texas was zijn eerste job dan ook in marketing management, bij een Nederlandse multinational. Sindsdien houdt hij zich vooral bezig met strategische marketingkwesties, met name op de internationale markt. Verhage heeft lesgegeven op de University of Texas at Austin, Universiteit Nyenrode, Interfaculteit Bedrijfskunde (Delft), de Erasmus Universiteit en Rotterdam School of Management. Hij is als Professor of Marketing verbonden aan Georgia State University in Atlanta, onder meer in het (executive) MBA-programma. Deze studie wordt – in de jaarlijkse ranglijsten van business schools – gekwalificeerd als een van de top-10 opleidingen in de VS. Verhage reist regelmatig tussen Amerika en Europa, probeert de voornaamste ontwikkelingen op beide continenten actief te volgen en de grondslagen van de marketing – zowel in het onderwijs als in de praktijk – voortdurend toe te passen.

Andere boeken door Bronis Verhage

Bekijk alle boeken

Over Marjolein Visser

Marjolein Visser RM werd zich begin jaren negentig bewust van de baanbrekende mogelijkheden van online marketing tijdens de eerste internetcursus in Nederland. Sinds die tijd werkt zij als adviseur en interim-manager gepassioneerd aan digitale innovatie van businessmodellen en het optimaliseren van de ROI van marketing. Marjolein Visser is managing consultant van marketingadviesbureau MarketWise (www.market-wise.nl) en oprichter en eigenaar van TourWise, online marketingoplossingen voor toerisme en recreatie. Visser werkte in marketing- en directiefuncties voor onder meer De Hypothekers Associatie, Nederlandse Spoorwegen, Achmea Zilveren Kruis, Delta Lloyd, AEGON, SNS Bank en Randstad. Als marketingconsultant adviseerde zij in de afgelopen 25 jaar tientallen organisaties, vooral in financiële dienstverlening, zakelijke dienstverlening en zorg. Daarnaast is zij vakinhoudelijk coach voor CMO’s en marketingmanagers, (gast)docent aan master- en hbo-opleidingen en verzorgt zij in company trainingen en intervisiesessies. Marjolein Visser is met Berend Sikkenga initiatiefnemer en auteur van het succesvolle Basisboek Online Marketing en de boeken Social Media Management, E-business en het Engelstalige Digital Marketing Fundamentals (met Mike Berry).

Andere boeken door Marjolein Visser

Bekijk alle boeken

Aanbevolen live events...

donderdag 02-10-2025

Strategisch veranderen en samenwerken bij maatschappelijke opgaven

Collegereeks

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Inleiding sales
    Stefan Renkema
    Inleiding sales
    € 48,95
  • Handbook Organisation and Management
    Jos Marcus
    Handbook Organisation and Management
    € 91,95
  • Marketingcommunicatiestrategie
    Ko Floor
    Marketingcommunicatiestrategie
    € 89,95
  • Inleiding tot de marketing
    Bronis Verhage
    Inleiding tot de marketing
    € 69,95
  • Grondslagen van de marketing
    Bronis Verhage
    Grondslagen van de marketing
    € 87,95
  • Grondslagen van de marketing - werkboek
    Bronis Verhage
    Grondslagen van de marketing - werkboek
    € 55,95

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • advisering
  • algemeen management
  • coaching en trainen
  • communicatie en media
  • economie
  • financieel management
  • inkoop en logistiek
  • internet en social media
  • it-management / ict
  • juridisch
  • leiderschap
  • marketing
  • mens en maatschappij
  • non-profit
  • ondernemen
  • organisatiekunde
  • personal finance
  • personeelsmanagement
  • persoonlijke effectiviteit
  • projectmanagement
  • psychologie
  • reclame en verkoop
  • strategisch management
  • verandermanagement
  • werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Over ons Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Recensiebeleid Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
PRETTIG KENNIS MAKEN
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Cookie instellingen Service & Contact Over ons
© 2025 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing Fundamentals

        Marketing Fundamentals
        Bronis Verhage , Marjolein Visser
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Marketing Fundamentals

        Verwijder uw beoordeling