Jos Burgers is bestsellerauteur van managementboeken en spreker over onderwerpen als strategie, marketing, sales en klantgerichtheid.
Met meer dan honderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker. Zes van zijn boeken zijn uitgeroepen tot het bestverkochte managementboek van een jaar.
Meer over Jos BurgersRelatiebeheer als groeistrategie
Paperback Nederlands 2003 2e druk 9789014081908Samenvatting
Uw huidige klanten zijn het belangrijkste kapitaalgoed van uw onderneming. Zowel industriële ondernemingen en handelsbedrijven alsook dienstverlenende organisaties onderkennen steeds vaker de noodzaak om klanten om te vormen tot relaties en deze verder te ontwikkelen. De vraag is alleen hoe en waar te beginnen.
'Relatiebeheer als groeistrategie' biedt de lezer een systematische en stapsgewijze aanpak om meer te verdienen aan de bestaande klantenkring. Het vlot geschreven boek bevat veel voorbeelden en geeft aan hoe u kunt groeien door in uw marketingstrategie uit te gaan van uw bestaande klantrelaties. Als u er in slaagt het klantaandeel bij uw grote klanten te verhogen, stijgen uw omzet en marktaandeel automatisch. Het boek laat zien hoe u bepaalt wie uw meest interessante klanten zijn, hoe u die groep volkomen tevreden houdt en aan u bindt.
Jos Burgers verwerkt in zijn boek de laatste inzichten in het vak en eigen ervaringen uit zijn marketingadviespraktijk. Geen wetenschappelijke verhalen, maar praktische en doeltreffende adviezen om direct mee aan de slag te gaan.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
1. Aandacht voor relatiebeheer
2. Relatiebeheer voor uw bedrijf
3. Welke relaties wilt u graag behouden?
4. De relatiebeheerstrategie
5. Klantenloyaliteitsprogramma's
6. Accountmanagement en de relatiedatabase
7. Kenmerken van een klantgericht bedrijf
8. Gek op klachten
9. Grip op relaties
Beoordelingsformulier
Literatuur
Trefwoordenregister
Over de auteur
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan