Bas Wouters is een wereldwijd erkend expert op het gebied van beïnvloeding, overtuiging en gedragsontwerp. Met zijn online leadgenerator Keukenplaats.nl zette hij de keukenbranche op z’n kop en genereerde hij een miljoenenomzet.
Meer over de auteursOvertuigen op LinkedIn
Hoe bewezen gedragspsychologie je succesvoller maakt op LinkedIn
Paperback Nederlands 2025 1e druk 9789024442065Samenvatting
Twee bestsellerauteurs brengen hun expertises samen: de ideale combinatie van wetenschap en praktische toepasbaarheid, op zo’n manier gebracht dat je direct aan de slag wil.
Hoe vergroot je je invloed op LinkedIn? Hoe laat je een onuitwisbare indruk achter? En hoe maak je van je medewerkers merkambassadeurs? Het antwoord: door het slim toepassen van bewezen gedragspsychologie. Overtuigingsexpert Bas Wouters en LinkedIn-autoriteit Marjolein Bongers leggen je stap voor stap uit hoe je dat doet.
In het eerste deel van het boek – waaraan ook dr. Robert Cialdini een bijdrage heeft geleverd – leer je hoe je psychologische gedragsprincipes succesvol op LinkedIn gebruikt. In het tweede deel krijg je tientallen do’s and don’ts om een ijzersterk profiel neer te zetten, connecties aan te gaan en overtuigende content te creëren. En in het derde deel – de succesversneller voor organisaties – ontdek je hoe je gedragspsychologie inzet om van je werknemers, dealers en franchisenemers merkambassadeurs te maken.
'Overtuigen op LinkedIn' is rijkelijk voorzien van inspirerende voorbeelden, handige checklists en bonustips van bekende specialisten.
Dit boek maakt van jou – én je organisatie – een LinkedIn superstar!
Met bijdragen van (onder meer) de volgende experts:
Dr. Robert Cialdini
Roger Dooley
Pacelle van Goethem
Remco Claassen
Richard van Kray
Maartje Blijleven
Guido Weijers
Specificaties
Over Marjolein Bongers
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan