Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Direct naar
    • Managementboek TOP 100
    • AI-books
    • Leiderschap
    • Auteur in de spotlight
    • Online Magazine
  • Rubrieken
    • Advisering
    • Algemeen management
    • Coaching en trainen
    • Communicatie en media
    • Economie
    • Financieel management
    • Inkoop en logistiek
    • Internet en social media
    • IT-management / ICT
    • Juridisch
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Mens en maatschappij
    • Non-profit
    • Ondernemen
    • Organisatiekunde
    • Personal finance
    • Personeelsmanagement
    • Persoonlijke effectiviteit
    • Projectmanagement
    • Psychologie
    • Reclame en verkoop
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Direct naar
    • Bestseller 60
    • Fictie TOP 20
    • Non-fictie TOP 20
    • Spanning TOP 20
    • Jeugd TOP 10
    • Culinair TOP 10
  • Rubrieken
    • Cadeauboeken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Filosofie
    • Flora en fauna
    • Geneeskunde
    • Geschiedenis
    • Gezondheid
    • Informatief / professioneel
    • Jeugd
    • Juridisch
    • Koken en eten
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Mens en maatschappij
    • Naslagwerken
    • Paramedisch
    • Psychologie
    • Reizen
    • Religie
    • Schoolboeken
    • Spiritualiteit
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Thrillers en spanning
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Interactief leren
Alle seminars & trainingen
  • Direct naar
    • Live events
    • Online training
    • AI-Books
  • Online Magazine
    • Previews
    • Recensies
    • Interviews
    • Podcasts
    • Videos
  • Volg ons op
    • Spotify
    • YouTube
    • Instagram
    • Linkedin
Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Nu lezen
Online Magazine
  • Direct naar
    • Recensies
    • Interviews
    • Previews
    • Opinie
    • Actueel
    • Podcasts
    • Videos
  • Lees over
    • Algemeen management
    • Coachen en trainen
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Organisatiekunde
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • meer onderwerpen...
  • Recente artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing De kunst van een overtuigend marketingplan
De kunst van een overtuigend marketingplan
Paul Blok

Paul Blok werkt(e) aan marketingvraagstukken bij onder meer Albert Heijn, Hema en ING. Daarnaast is hij docent bij diverse opleidingen aan de Hogeschool van Amsterdam.

Meer over de auteurs
Paul Blok, Ment Kuiper

De kunst van een overtuigend marketingplan

Bouwstenen voor de marketingpraktijk

Paperback Nederlands 2024 1e druk 9789024446056
Verkooppositie 846Hoogste positie: 329
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
34,95
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Recensies Over de auteur

Samenvatting

Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.

Een marketingplan maken is niet zo moeilijk, maar een overtuigend marketingplan maken is dat wel. Dat overtuigen is nodig om draagvlak te krijgen én om succesvol te zijn bij de uitvoering van het plan.

‘Hoe overtuig je met een marketingplan?’ brengt het maken van een marketingplan terug tot de essentie: diagnose, strategie, planning en uitvoering. Het presenteert de verschillende bouwstenen van die fases op een toegankelijke manier en biedt studenten een duidelijke handleiding bij het opstellen van (onderdelen van) een marketingplan. Zo leren zij hoe en wanneer welke bouwstenen het beste kunnen worden ingezet. Het is een werk dat de lezers ook na hun studie nog regelmatig zullen inzien, om een overtuigend marketingplan te bouwen dat aansluit bij het onderliggende marketingvraagstuk en past bij de behoeften van de gebruikers van het plan.

Dit boek is ideaal voor (hbo-)studenten die willen leren om een marketingplan te maken. Maar door de modulaire opzet is het ook geschikt voor marketeers in de praktijk.
‘Hoe overtuig je met een marketingplan?’ bevat onder andere: een heldere fasering bij het bouwen van een marketingplan, een modulaire aanpak op basis van duidelijke bouwstenen, een toelichting op marketingmodellen en -theorieën, methoden om een plan nu eens niet in de la te laten verdwijnen, tips & tricks om plannen optimaal te laten uitvoeren, een woordenlijst met vakjargon.

Op het online leerplatform bij dit boek staan opdrachten, handige downloads, een begrippentrainer en inspirerende (uitleg)video’s. Ook is er uitgebreid aanvullend toets- en lesmateriaal op het docentengedeelte beschikbaar.

Trefwoorden

marketingplan   marketing   overtuigen   marketingstrategie   bouwstenen   stakeholders   communicatie   strategie   marketingmodellen   doelgroepbepaling   marketingomgeving   presentatie   marketingcommunicatie   businessmodel   swot-analyse   marketingfunnel   kpi   positionering   concurrentieanalyse   waardepropositie   marketingmix   draagvlak   customer journey  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789024446056
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:272
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:9-12-2024
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
De kunst van een overtuigend marketingplan - ‘Tal van praktische tips’ 
Henk Jan Kamsteeg | 11 februari 2025
Hoe schrijf je een goed marketingplan? En hoe neem je anderen mee in jouw plannen? Paul Blok en Ment Kuiper laten zien hoe in ‘De kunst van een overtuigend marketingplan - Bouwstenen voor de marketingpraktijk’.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie
Lees ons recensiebeleid
Uw cijfer
?
Log in om te stemmen

Over Paul Blok

Paul Blok werkt(e) aan marketingvraagstukken bij onder meer Albert Heijn, Hema en ING. Daarnaast is hij docent bij diverse opleidingen aan de Hogeschool van Amsterdam.

Andere boeken door Paul Blok

Bekijk alle boeken

Over Ment Kuiper

Ment Kuiper is integrator en expert in marketing, communicatie en bedrijfsvoering voor Talent Academy Group. Hier is Ment verantwoordelijk voor de vertaling van visie naar operatie. Daarnaast blijft Ment betrokken bij Schaal X, waar hij mee denkt en werkt aan marketing en communicatieprogramma's. Ment is ook Register Marketeer, onderdeel van het TrendTeam van Logeion, docent bij NextMBA en kerndocent voor Van der Hilst. Ment is ook auteur van diverse titels waaronder Marketingplan op 1 A4, Strategisch Eventmarketing en het jaarlijkse TrendDoc. Ment is daarnaast ook beschikbaar om professionals te coachen en begeleiden bij marketing- en communicatievraagstukken, als spreker op evenementen of als bevlogen inspirator voor groepen.

Andere boeken door Ment Kuiper

Bekijk alle boeken

Aanbevolen live events...

vrijdag 26-09-2025

Amsterdam Business Forum 2025

Seminar

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Kiezen voor democratie
    Marcia Luyten
    Kiezen voor democratie
    € 15,00
  • En nu dan
    Ariane Roos
    En nu dan
    € 22,99
  • Basisboek Bedrijfseconomie - Opgaven
    M.P. Brouwers
    Basisboek Bedrijfseconomie - Opgaven
    € 57,96
  • Alle getallen tellen
    Chip Heath
    Alle getallen tellen
    € 21,99
  • Gelijkheid
    Thomas Piketty
    Gelijkheid
    € 19,99
  • 101 beïnvloedingstechnieken
    Nicol Tadema
    101 beïnvloedingstechnieken
    € 27,50

Dit boek staat op 1 boekenlijst...

  • Managementboek Redactie
    Longlist Managementboek van het Jaar 2025

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • advisering
  • algemeen management
  • coaching en trainen
  • communicatie en media
  • economie
  • financieel management
  • inkoop en logistiek
  • internet en social media
  • it-management / ict
  • juridisch
  • leiderschap
  • marketing
  • mens en maatschappij
  • non-profit
  • ondernemen
  • organisatiekunde
  • personal finance
  • personeelsmanagement
  • persoonlijke effectiviteit
  • projectmanagement
  • psychologie
  • reclame en verkoop
  • strategisch management
  • verandermanagement
  • werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Over ons Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Recensiebeleid Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
PRETTIG KENNIS MAKEN
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Cookie instellingen Service & Contact Over ons
© 2025 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De kunst van een overtuigend marketingplan

        De kunst van een overtuigend marketingplan
        Paul Blok , Ment Kuiper
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        De kunst van een overtuigend marketingplan

        Verwijder uw beoordeling