Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, , , e.a.

Poster Waardepropositie Canvas/Poster The Value Proposition Canvas

Koker met 5 posters op A0-formaat/Carton roll with 5 A0 posters

Losbladig Engels 2016 1e druk 9789462761537
Verkooppositie 5534Hoogste positie: 401
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Samenvatting

Het Waardepropositie Canvas op één pagina (A0-formaat). Unieke visuele tool om bestaande waardeproposities (de producten en diensten die je aanbiedt) overzichtelijk weer te geven, of nieuwe waardeproposities te creëren en te testen. De posters (5 in een koker) zijn tweetalig, in het Nederlands en Engels. Het Waardepropositie Canvas is een verdieping van het Business Model Canvas en wordt volledig uitgelegd in het boek Waarde Propositie Ontwerp.

The Value Proposition Canvas on one page (A0 format). Creates the value your customers want. A simple way to understand your customers needs, and design products and services they want. The posters (5 in a tube) are bilingual, in English and Dutch. The Value Proposition Canvas is like a plug-in tool to the Business Model Canvas and is fully explained in the book Value Proposition Design.

Specificaties

ISBN13:9789462761537
Taal:Engels
Bindwijze:losbladig
Aantal pagina's:5
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:21-12-2016
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Alexander Osterwalder

Dr. Alexander (Alex) Osterwalder is een van 's werelds meest invloedrijke strategie- en innovatiedeskundigen, een toonaangevende auteur, ondernemer en veelgevraagd spreker wiens werk de manier waarop gevestigde bedrijven zaken doen en hoe nieuwe ondernemingen ontstaan, heeft veranderd. Als een van de belangrijkste managementdenkers van deze tijd, staat Osterwalder bekend om het vereenvoudigen van het strategieontwikkelingsproces en het omzetten van complexe concepten in heldere toepasbare visuele modellen. Samen met Yves Pigneur bedacht hij het Business Model Canvas en het Value Proposition Canvas.

Andere boeken door Alexander Osterwalder

Over Yves Pigneur

Dr. Yves Pigneur is sinds 1984 Professor of Management Information Systems aan de Universiteit van Lausanne, en werkte als gasthoogleraar aan Georgia State University, Hong Kong University of Science and Technology en de University of British Columbia. Pigneur won in 2015 de Thinkers50 Strategy Award. Hij is hoofdredacteur van de academische krant 'Systèmes d'Information & Management' (SIM), en schreef samen met Alexander Osterwalder de internationale bestseller 'Business Model Generatie: Een handboek voor Visionairs, Game Changers en Uitdagers'. Hij behaalde zijn doctorsgraad aan de Universiteit van Namen, België.

Andere boeken door Yves Pigneur

Over Greg Bernarda

Greg Bernarda is a thinker, creator and facilitator who supports individuals, teams and organizations with strategy and innovation.

Andere boeken door Greg Bernarda

Over Alan Smith

Alan Smith is obsessed with design, business, and the ways we do them. He helped create the Value Proposition Canvas with Alex Osterwalder and Yves Pigneur, and the breakthrough design for Business Model Generation. He co-founded Strategyzer.

Andere boeken door Alan Smith

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Poster Waardepropositie Canvas/Poster The Value Proposition Canvas