Jeanet Bathoorn (1966) is trainer en internationaal spreker op het gebied van social media. Ze is bij uitstek in staat om de materie op heldere wijze uit te leggen aan mensen die wel geïnteresseerd zijn, maar geen idee hebben waar te beginnen. Haar slogan: 'Digitaliseer jezelf!'
Meer over Jeanet BathoornIn 10 stappen een magische mastermind
Voeg een mastermindgroep toe aan je diensten en verdubbel je omzet zonder harder te werken
Paperback Nederlands 2020 1e druk 9789493187702Samenvatting
Mastermindgroepen zijn niet meer weg te denken uit de huidige online coachingscultuur. Een mastermindgroep is een fijne en krachtige aanvulling op je bedrijf en een verdubbelaar voor je omzet. Vraag jij jezelf af of een eigen mastermindgroep iets voor jou is? Lees dan dit boek.
Een mastermindgroep opzetten vereist lef, ervaring, zelfkennis, coachingsvaardigheden, ondernemersvaardigheden, brede algemene kennis, goede luistervaardigheden, optimisme, accuraatheid, improvisatievermogen, vertrouwen en veel meer.
Dit boek is geschreven voor (business) coaches en ondernemers die groepen (willen) begeleiden en het belangrijk vinden dat hun deelnemers succes hebben. Jeanet leert je in 10 stappen hoe jij weloverwogen een eigen mastermindgroep opzet, op de manier die bij jou past. Je vindt in dit boek checklists, coachingsvragen, valkuilen en oplossingen, waarmee je direct aan de slag kunt. Ook leer je gedragspatronen te herkennen en mastermindverstoorders in toom te houden. Met jouw expertkennis kun jij ook een effectieve groep starten en begeleiden.
"Heerlijk, helder boek dat leest als een trein! Wil jij een mastermind opzetten, dan is dit boek de ideale handleiding. Ik zeg: lezen!" - Irene Ogier-Wind, Online Business Coach
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Inleiding
In 10 stappen een Magische Mastermind
Stap 1. JIJ: Blijf scherp en leer wat een mastermind is
Stap 2. JIJ: Ontdek de zes grote voordelen van een mastermindgroep
Stap 3. JIJ: Selecteer jouw ideale mastermindgroep, wees de best passende businesscoach en overwin je beperkende overtuigingen
Stap 4. JIJ: Pak jouw rol als facilitator
Stap 5. ZIJ: Identificeer de ideale kenmerken en de valkuilen van jouw toekomstige masterminddeelnemers
Stap 6. ZIJ: Stuur jouw deelnemers naar succes
Stap 7. ZIJ: Houd jouw mastermindgroep effectief en houd de mastermindverstoorders in toom
Stap 8. Kies het juiste type mastermind que vorm, prijs, frequentie, duur, grootte, en passend bij jou
Stap 9. WIJ: Ontcijfer de HOT Seat-aanpak en stel de juiste coachingsvragen met de GROW-methode
Stap 10. WIJ: Begin de mastermind krachtig en overtuigend
Hoe nu verder?
Over de auteur
Nawoord
Literatuurlijst
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan