Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Preview

Zet je (online) marketing op zijn kop! - Koploper in de branche dankzij de bottom-up approach

In ‘Zet je (online) marketing op zijn kop’ beloven Rick en Remco Zuidbroek je te voorzien van een duidelijk stappenplan voor het opstellen van een winstgevende marketingstrategie. Inclusief heldere praktijkvoorbeelden en handleidingen om zelf aan de slag te gaan. In hun preview vertellen ze over hun boek.

Rick Zuidbroek en Remco Zuidbroek | 31 maart 2023 | 2-3 minuten leestijd

Ondernemen doe je met de wil om te winnen. Je wilt eruit halen wat erin zit. Niet zomaar je hengel uitgooien in de social media-, SEO- en SEA-vijver, in de hoop dat er genoeg hapt om winstgevend te kunnen zijn. Een vlijmscherpe marketingstrategie die je meetbaar meer oplevert dan het kost. Dát heb jij nodig.

Winst boeken met bottom-up approach

Wij zijn ervan overtuigd dat de bottom up-approach de sleutel is tot succes. Het is een methode waarbij je online marketing vanuit een andere hoek bekijkt. Of beter gezegd: waarbij je de customer journey omgekeerd benadert. Door eerst te focussen op dáár waar jouw grootste conversiepercentage zit – in de care- en do-fase – onderneem je jezelf op een slimme manier naar de top.

Helder marketingstappenplan

In ons boek ontdek je hoe jij die bottom up-approach inzet om jouw bedrijf te laten groeien. Niet met ellenlange stukken theorie, maar met een helder, simpel uitvoerbaar stappenplan. Direct zelf aan de slag en stap voor stap koploper worden in jouw bedrijfsbranche: dat is wat dit boek je biedt.

De 8 stappen voor maximale bedrijfsgroei

Het klinkt bijna magisch. In 8 stappen koploper worden in jouw bedrijfsbranche en een miljoenenomzet draaien. Toch bleek al vaker dat deze methode succesvol is. Alvast een sneakpreview krijgen? De 8 stappen waar we op ingaan in ons boek zijn:

  1. Slimme werkmethodiek. Je moet weten hoe je complexe zaken simpel maakt en praktisch toepasbaar krijgt.
  2. Je materiaal op orde. Voor een succesvolle uitvoering van de bottom-up approach draait alles om efficiëntie en effectiviteit.
  3. Je klant snappen. Waar ligt zijn motivatie en hoe komt hij tot beslissingen?
  4. Klanten extreem tevreden maken (care). Maak van je klanten fans.
  5. Doelgericht adverteren (do). Haal nieuwe klanten binnen met een beperkte investering.
  6. De vijver vergroten (think). Je winstgevende campagnes uitvergroten, door jouw zichtbaarheid te vergoten op nieuwe kanalen.
  7. Exponentiële groei (see). Je propositie en positionering branden in het hoofd van jouw ideale klant.
  8. Speel het spel. Maak van het stappenplan een dynamisch spel en verdubbel je resultaat.

gratis downloadpakket

Bij de aanschaf van ons boek Zet je (online) marketing op zijn kop! krijg je gratis een downloadpakket met handleidingen waarmee je eenvoudig zelf aan de slag kunt. Denk aan een CRO-checklist, een SEO-checklist en een sjabloon voor het doen van een zoekwoordenonderzoek. Groeien met jouw bedrijf was nog nooit zo makkelijk!

Over Rick Zuidbroek

Rick Zuidbroek zorgt als auteur en ondernemer voor marketingcampagnes die wél werken. Met meer dan 10 jaar ervaring in SEO, SEA, CRO en Social Ads brengt Rick zijn eigen ondernemerspassie in de praktijk met de bedrijven DoubleSmart en DoubleWeb. Vanuit alle geleerde lessen adviseert hij ondernemers, zodat zij een optimale online marketingcampagne kunnen optuigen.

Over Remco Zuidbroek

Met DoubleSmart en DoubleWeb helpt Remco ondernemers hun grootste passie van brandstof te voorzien. Door bedrijven van een voorspelbare stroom van leads en klanten te voorzien helpt hij ze naar meetbaar meer groei met transparante online marketing.

Deel dit artikel

Wat vond u van dit artikel?

0
0

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden