Voor de meeste ondernemers is het bouwen van een merk een ver-van-hun-bedshow. Daarom maakt Alexandra Calmero het bouwen van een merk laagdrempelig voor je met haar doe-het-zelf pakket: de MERK IK toolkit.
De D-I-Y voor het bouwen van een persoonlijk merk
Als je het boek in handen hebt, zie je het al op de voorkant staan: een merk bouwen, vanuit jezelf. En als marketeer kan ik als geen ander beamen dat je een merk zelf moet bouwen. Vanuit wie jij bent en waar jij voor staat. Alleen dat is makkelijker gezegd dan gedaan, want het gaat verder dan simpelweg een logo en een aantal kleuren die je gebruikt als ‘huisstijl'.
Merk Ik Toolkit is kortom een erg compleet boek over het bouwen van een persoonlijk merk. Geschikt voor ondernemers die actief aan de slag willen en die van hun persoonlijkheid de kern van een merk willen maken. En daarmee een bedrijf willen bouwen wat volledig past bij wie zij zijn als mens.
Over Mylene Bouwman
Mylène Bouwman is online rechterhand op het gebied van social media en het schrijven van blogs. Van advies tot het volledig uitbesteden van je online kanalen.