Wat als eerste opvalt zijn de titels in de inhoudsopgave. 'Daan is dope', 'daten met struisvogels' en 'konijn in je brein' wekken gelijk je nieuwsgierigheid. Het dankwoord niet op het einde plaatsen was een van de vele verrassingen van dit boek, wat er tevens voor zorgde dat ik ook daadwerkelijk het dankwoord heb gelezen.
Wat ik daarnaast erg leuk vond is dat het boek voorbeelden laat zien die eigenlijk heel simpel en logisch zijn als je erover nadenkt maar toch had ik er nooit zo bij stil gestaan. Dit zorgde voor meerdere hé ja! momenten tijdens het lezen. Een aantal van deze voorbeelden heb ik bovendien meteen kunnen toepassen in mijn eigen bedrijf.
Door de prettige schrijfstijl en het gebruik van een vleugje humor leest het boek lekker weg. Dit maakt Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten het perfecte boek om te lezen als je op een leuke en begrijpbare manier wilt kennis maken met neuromarketing.