Filteren
Trefwoord
35 resultaten
gebondenEngels203 blz.9780787981396
1e druk
In dit boek worden realistische verhalen gebruikt die de paradox of excellence illustreren; hoe beter de prestaties zijn, hoe hoger de verwachtingen worden (waar niet aan voldaan kan worden). Meer
paperbackNederlands248 blz.9789053528273
1e druk
26-4-2013
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek laten de auteurs zien hoe de klassieke idealen van welsprekendheid, weldenkendheid en wellevendheid weer ingang kunnen vinden in hedendaagse organisaties. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789021583778
1e druk
14-9-2021
andere uitgaves beschikbaar
Wat is het geheim van ’s werelds meest succesvolle sportteam, de All Blacks uit Nieuw-Zeeland? James Kerr ontrafelt het mysterie van dit rugbyteam. Meer
24,99
Gratis verzonden | Op voorraad | Op werkdagen voor 23:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands296 blz.9789462760134
1e druk
20-11-2015
Bij talentontwikkeling moeten we naar de vier in dit boek beschreven ontwikkelingsassen kijken. Alleen zo kan een organisatie het beste uit alle mensen halen. Meer
gebondenNederlands250 blz.9789462760998
1e druk
19-2-2016
Klanten steeds weer weten te boeien en aan je organisatie binden. Het is dé succesfactor – zowel voor het bedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen. Meer
paperbackEngels368 blz.9781847941008
1e druk
11-8-2016
andere uitgaves beschikbaar
Scaling up excellence is the key to creating a great organisation. It's how a small enterprise expands without losing focus. Meer
paperbackEngels215 blz.9783319488592
1e druk
4-4-2017
The study behind this book, the European Communication Monitor, is known as the most comprehensive provider of reliable data in the communication field worldwide. Meer
gebondenEngels371 blz.9781982179670
1e druk
9-3-2022
Compelling, practical, and unprecedented in scope, CEO Excellence is a treasure trove of wisdom from today's most elite business leaders. Meer
paperbackEngels448 blz.9781265784478
1e druk
10-6-2023
The world’s bestselling Lean expert shows service-based organizations how to go Lean, gain value, and get results—The Toyota Way. Meer
paperbackEngels672 blz.9781292450117
14e druk
25-6-2025
Sharpen your professional communication skills Excellence in Business Communication takes a close look at the fundamental skills and principles of business communication. Meer
paperbackEngels215 blz.9781466586468
1e druk
13-8-2013
'Achieving HR Excellence through Six Sigma' explains how this powerful methodology works and supplies a roadmap to help you find and eliminate waste in your HR processes. Meer
paperbackEngels384 blz.9781668000458
1e druk
15-3-2022
Being a CEO at any of the world's largest companies is among the most challenging roles in business. Meer
paperbackEngels400 blz.9781781253403
1e druk
28-5-2015
A new cover edition of this classic business bestseller, ranked in a poll by Bloomsbury Publishing as 'the greatest business book of all time'. Meer
gebondenEngels280 blz.9780071780780
1e druk
21-5-2015
One key to the Toyota Motor Company's unprecedented success is its famous production system and its lesser-known product development program. Meer
gebondenEngels204 blz.9780071809467
1e druk
25-5-2013
In '12 Disciplines of Leadership Excellence' krijgt u simpele goed te volgen principes die u kunt gebruiken om uw organisatie duurzaam te verbeteren. Meer
paperbackEngels384 blz.9780749498290
1e druk
3-7-2021
Effectively and ethically leveraging people data to deliver real business value is what sets the best HR leaders and teams apart. Meer
paperbackEngels308 blz.9781944027940
1e druk
15-3-2021
This beautifully-designed book by award-winning design firm, Donovan/Green, captures Tom’s timeless and new lessons in leadership for NOW. Meer
gebondenEngels235 blz.9781932159806
1e druk
15-3-2008
This how-to book will help you develop and implement an evaluation process to help you reduce costs, lower risk, and improve both the performance of your company and your suppliers. Meer
paperbackNederlands85 blz.9789059721029
1e druk
12-2-2011
Het boek geeft antwoord op de vraag welke veranderingen er nodig zijn in de onderneming om deze uitzonderlijk hoge betrouwbaarheid te verwezenlijken en op welke manier dit effectief kan worden gerealiseerd. Meer
ingenaaidEngels288 blz.9780749457051
6e druk
11-11-2010
'Customer Care Excellence' laat zien hoe u een klantgerichte focus kunt ontwikkelen en aanhouden. Deze zesde editie beschrijft trends en legt de nadruk op de strategische aspecten van klantenservice. Meer