Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									6 resultaten
								
								Trefwoord: Keuzeprocessen
				paperbackNederlands184 blz.9789492221308
				1e druk
				10-6-2016
						
						andere uitgaves beschikbaar
In 'Mindhacking' combineert de auteur zijn ruime praktijkervaring met beïnvloeding met de aanwezige wetenschappelijke kennis over beïnvloeding en neuropsychologie.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands96 blz.9789024407859
				1e druk
				17-2-2017
						
						In hun dagelijks contact met klanten lopen professionals regelmatig aan tegen lastige gesprekken. Gesprekken die met de beste wil van de wereld niet productief te noemen zijn.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands168 blz.9789491757440
				1e druk
				11-3-2017
										
			
						De zes auteurs zetten recente wetenschappelijke inzichten over hoogbegaafdheid op een rij en voegden daar waardevolle praktijkervaringen aan toe.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands144 blz.9789077881743
				1e druk
				17-2-2011
						
						andere uitgaves beschikbaar
'Hoe pak je een oen zijn poen' bevat verbluffende resultaten van sociaal-psychologische experimenten, vertaald naar de marketing- en salespraktijk van alledag.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands128 blz.9789493171800
				1e druk
				5-12-2023
						
						andere uitgaves beschikbaar
Leven en werken met hoge intelligentie is niet altijd even eenvoudig. Niet voor hoogbegaafden zelf, maar ook niet voor hun omgeving.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands505 blz.9789022997239
				1e druk
				29-4-2010
						
						'The Plan' is een boek over de nieuwe zingeving van de 21ste eeuw. Een zingeving waarin succes, voldoening en geluk samenvallen. Een zingeving die voorkomt uit wat u doet, in plaats van wat u gelooft.					 Meer