Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Managementrubriek

Toon meer

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
96 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands150 blz.9789047002727 9e druk 4-2-2017
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand het beter doet. Tevreden klanten hebben, is tegenwoordig niet meer genoeg.  Meer
16,99
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
gebondenNederlands144 blz.9789089655431 1e druk 16-7-2020
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #514
Top 100 99 dagen in de top 100
Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster.  Meer
24,99
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands176 blz.9789024421947 1e druk 14-3-2018
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #321
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u.  Meer
27,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
gebondenNederlands144 blz.9789089651150 1e druk 8-2-2017
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #2997
Evergreen 954 dagen in de top 100
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich verdiept in wat klanten willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen.  Meer
21,50
Verwachte levertijd ongeveer 5 werkdagen
paperbackNederlands140 blz.9789023249207 1e druk
Dit boek verbindt de zakelijkheid van service met de wijsheid van de Tao. Het biedt een roadmap naar de 'soul of service' en een formule om service echt verdiepend te maken.  Meer
23,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands200 blz.9789090300610 2e druk 8-12-2016
andere uitgaves beschikbaar
Gastgevers in Geluk is een onthullend verhaal over het mysterie van hartverwarmende gastvrijheid. Het boek neemt de lezer mee naar The Magic Hotel in Hawaii en verklaart het succes in zeven stappen.  Meer
14,50
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
gebondenNederlands128 blz.9789083159928 1e druk 6-7-2021
andere uitgaves beschikbaar
De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt?  Meer
20,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands216 blz.9789090358246 4e druk 29-11-2022
Voor de mens is het krijgen van aandacht van essentieel belang om goed te functioneren. Hoe sociaal wij onszelf ook vinden, aandacht geven aan anderen gaat ons steeds minder goed af.  Meer
24,50
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
gebondenEngels286 blz.9780470487853 1e druk
Joseph Jaffe leert u hoe u uw bestaande klanten transformeert tot uw verkopers. Hij ontwikkelde het 'flipped funnel'-model. Daarnaast legt Jaffe uit hoe u digitale en sociale media-instrumenten het beste invoert en combineert.  Meer
32,99
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackNederlands189 blz.9789081298834 1e druk 15-12-2017
Wil je weten hoe je je klanten beter begrijpt (en zij jou), hoe je hen beter helpt en nog blijer maakt? Dan is Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!  Meer
17,95
Verwachte levertijd ongeveer 5 werkdagen
gebondenNederlands127 blz.9789082799965 16e druk 5-9-2022
Verkooppositie Positie #949
Evergreen 929 dagen in de top 100
Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk en wispelturig.  Meer
23,50
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
gebondenEngels336 blz.9780470196120 1e druk
'What's the Secret?' biedt u een blik achter de schermen van klantenservice strategieën van wereldklasse. U leert hoe bedrijven als Disney, Nordstrom en de Ritz-Carlton hun 50.  Meer
32,99
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
e-bookNederlands174 blz.9789461263681 1e druk 24-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Online winkels worden steeds populairder. Toch stoppen elk jaar duizenden webwinkeliers omdat ze te weinig verdienen.  Meer
24,50
Direct te downloaden
paperbackNederlands672 blz.9789001015688 5e druk 6-3-2024
Verkooppositie Positie #1339
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media.  Meer
79,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands220 blz.9789024407811 1e druk 11-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers.  Meer
49,25
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
paperbackNederlands291 blz.9789083005317 1e druk 28-11-2024
Verkooppositie Positie #1558
Top 100 44 dagen in de top 100
Het nieuwe boek, 'Samen Gastvrij', is meer dan een verzameling inspirerende verhalen over gastvrijheid; het is een pleidooi voor het behoud van menselijkheid in een wereld die steeds meer door AI en algoritmes wordt beheerst.  Meer
20,-
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackEngels384 blz.9780470677438 2e druk 1-1-2010
Your friendly guide to profitable call center management. The call center industry is one of the world′s most rapidly growing and fastest changing.  Meer
27,42
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackNederlands160 blz.9789083471600 1e druk 9-10-2024
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #135
Top 100 92 dagen in de top 100
Stilzitten als je geschoren wordt of door het stof? Geen crisis is hetzelfde, maar de reacties zijn redelijk voorspelbaar. In dit boek legt Maureen Veurman uit hoe je van een crisis een kans maakt.  Meer
24,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands80 blz.9789492272058 1e druk 26-2-2018
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek introduceert Renée van Zijl het begrip webcare. Zij legt uit wat de doelen zijn, welke drie vormen van webcare onderscheiden worden en welke socialmediakanalen ingezet worden.  Meer
19,50
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackNederlands320 blz.9789463563178 1e druk 29-9-2023
Verkooppositie Positie #1833
Na big data, machine learning, algoritmisch structureren en automatisch leren draait het anno 2023 om kunstmatige intelligentie en de mogelijkheid machines mensachtige vaardigheden te laten vertonen.  Meer
39,99
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale