Filteren
Trefwoord
17 resultaten
gebondenEngels200 blz.9781838303365
1e druk
31-1-2024
andere uitgaves beschikbaar
Geniuses like Mozart, Einstein, Picasso, Van Gogh, and Da Vinci share one common trait that sets them apart from their peers. And it’s not their talent or a high IQ. Meer
paperbackEngels240 blz.9781626560734
1e druk
1-3-2014
Current responses to our most pressing societal challenges - from poverty to ethnic conflict to climate change - are not working. Meer
gebondenEngels298 blz.9781118452950
1e druk
20-5-2013
Het is nog lang niet zo dat vrouwen de wereld regeren maar je hoort steeds vaker dat het goed zou zijn wanneer vrouwen meer invloed zouden hebben. Meer
paperbackEngels200 blz.9781838303396
1e druk
31-1-2024
andere uitgaves beschikbaar
Geniuses like Mozart, Einstein, Picasso, Van Gogh, and Da Vinci share one common trait that sets them apart from their peers. And it’s not their talent or a high IQ. Meer
gebondenEngels256 blz.9780262028608
1e druk
7-4-2015
Manzini distinguishes between diffuse design (performed by everybody) and expert design (performed by those who have been trained as designers) and describes how they interact. Meer
gebondenEngels256 blz.9780061914188
1e druk
1-12-2021
Gary Vaynerchuk, de New York Times bestsellerauteur, is terug met een gedurfde kijk op de evolutie van de markt van vandaag. Hij openbaart de essentiële factoren van succesvolle relaties tussen bedrijven en consumenten in 'The Thank You Economy'. Meer
paperbackEngels260 blz.9780470405321
1e druk
'Succeeding at Social Enterprise' is een praktische gids vol best practices, handvatten, modellen, succescases voor maatschappelijk verantwoorde ondernemers. Meer
paperbackEngels315 blz.9781783534524
1e druk
5-9-2016
This book is the result of two decades of research and dialogue with His Holiness the Dalai Lama and other leaders in business, government, science and education. Meer
gebondenEngels270 blz.9781118138595
1e druk
12-4-2012
Op basis van de kennis en ervaring van 's werelds meest invloedrijke sociale ondernemers biedt 'Rippling' een nieuw model voor innovatie. Meer
gebondenEngels366 blz.9786150051918
1e druk
The Social Design Cookbook uncovers what it takes to organise successful and sustainable social initiatives. Meer
21% KORTING
gebondenEngels254 blz.9781907643996
1e druk
30-3-2014
Identificeren, meten en verbeteren van de sociale gevolgen is een belangrijke uitdaging voor zakelijke- en particuliere stichtingen, charitatieve instellingen, NGO's en bedrijven. Meer
gebondenEngels272 blz.9780753560495
1e druk
25-1-2024
andere uitgaves beschikbaar
Recent years have been tough on optimists. Hopes that the Internet might bring people together have been crushed by the ills of social media. Is there a way back? Meer
gebondenEngels544 blz.9781626567986
2e druk
15-8-2016
In Theory U Scharmer shows that what we pay attention to and how we pay attention are key to what we create. Meer
paperbackEngels1062 blz.9780367565596
1e druk
23-11-2022
Can companies effectively contribute to sustainable development and confront society’s systemic challenges? Meer
paperbackEngels166 blz.9781783537853
1e druk
1-8-2017
This book is about how businesses can adopt a Single Organizing Idea and, more importantly, why they have to. Meer
gebondenEngels275 blz.9781118249741
1e druk
30-4-2012
Innovatie is zeer belangrijk voor bedrijven wereldwijd. Maar hoe stuurt u innovatie en groei wanneer het internationale landschap onvoorspelbaar en divers wordt? Meer
paperbackEngels394 blz.9780199226467
1e druk
Dit boek verschaft een nieuw paradigma voor het managen van onderzoek in organisaties, alsmede over het op de markt brengen van nieuwe technologieën. Meer