Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Managementrubriek

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
42 resultaten
Alle producten

Trefwoord: Marketingstrategieën

paperbackNederlands164 blz.9789089538840 1e druk 25-3-2016
Verkooppositie Positie #5891
Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan.  Meer
41,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands192 blz.9789033495397 1e druk 6-3-2018
Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen.  Meer
48,-
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands140 blz.9789462201415 1e druk 26-3-2015
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1042
Evergreen 764 dagen in de top 100
'No Budget Marketing' is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures.  Meer
27,50
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands200 blz.9789020997736 1e druk 14-10-2025
In dit scherpe en diepgravende boek analyseert Fons Van Dyck de onderstromen die merken vandaag de dag uitdagen. Hij biedt strategieën om het hoofd te bieden aan wantrouwen, chaos en disruptie.  Meer
29,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands428 blz.9789058754240 4e druk 15-4-2016
Deze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing.  Meer
74,95
40,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
46% KORTING
e-bookNederlands82 blz.9789490903015 1e druk
In dit boek bundelt Rob van Nes relevante onderwerpen voor internationaliserende ondernemingen, schat bestaande publicaties op hun waarde, nuanceert en brengt keuzeopties aan.  Meer
24,50
Direct te downloaden
paperbackNederlands240 blz.9789492790422 1e druk 2-2-2023
Verkooppositie Positie #2405
Dit boek skipt alle blabla en geeft je een simpele formule om je bedrijf snel te laten groeien. Stop met willekeurige marketingacties en volg consequent een betrouwbaar plan.  Meer
24,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackEngels244 blz.9780273719953 1e druk 1-12-2009
Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed?  Meer
30,94
Levertijd ongeveer 11 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackEngels224 blz.9781118964965 14-4-2015
We willen allemaal de juiste antwoorden en oplossingen voor zeer reële en dringende uitdagingen waarmee onze organisaties worden geconfronteerd.  Meer
35,36
Levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
gebondenEngels289 blz.9780470827413 1e druk
'ROI of Social Media' legt de tactieken en hulpmiddelen bloot die worden gebruikt binnen de grootste en meest succesvolle bedrijven en agentschappen voor het monitoren en de te nemen maatregelen bij return on investment in social media.  Meer
38,11
Levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
gebondenNederlands159 blz.9789055943586 1e druk 18-12-2008
'Calimeromarketing' is een marketingboek dat speciaal is geschreven voor de Calimero's van het bedrijfsleven: de honderdduizenden kleine ondernemers, zzp'ers en freelancers die Nederland telt.  Meer
19,95
11,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
41% KORTING
paperbackNederlands200 blz.9789020934298 1e druk 7-5-2025
Verkooppositie Positie #2886
Marketing. Reinventing the Basics deelt marketing op in overzichtelijke stappen, waardoor kernconcepten helder en direct toepasbaar worden.  Meer
49,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenEngels309 blz.9780471644309
Strategische planning is een zeer complexe taak in sectoren die sterk afhangen van technologie en innovatief vermogen. 'Winning Market Leadership' doet een nieuwe benadering uit de doeken van strategische marktplanning.  Meer
39,49
Levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
gebondenEngels240 blz.9780230342262 1e druk
Waarom betaalt de consument een hogere prijs voor een merk? Is het de kwaliteit, de look en feel, of is het sociale status? Nigel Hollis gelooft dat het een samenspel is.  Meer
25,39
In herdruk, verschijningsdatum onbekend
paperbackEngels218 blz.9780273714200 1e druk
Wat is een merk of brand? Is een logo een merk? Is niet alles een merk tegenwoordig? Zij brands 'goed' of zijn ze 'slecht'? Heb ik eigenlijk een merk nodig?  Meer
26,14
Levertijd ongeveer 11 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackEngels213 blz.9780071373586 1e druk 13-12-2000
Een onderneming moet zich kunnen inleven in de wensen en problemen van de mogelijke klant. Daarbij gaat het niet alleen gaat om eigen plus- en minpunten, maar ook om die van de concurrent.  Meer
23,35
Levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackEngels210 blz.9780201407198 2e druk
Verkooppositie Positie #2843
In ontwapenend simpele maar uitdagende termen laten de auteurs u zien wat er nodig is om marktleider te worden en te blijven, in een steeds ingewikkelder wereld.  Meer
20,24
Levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
gebondenEngels637 blz.9780199569458 1e druk 1-1-2011
'The Oxford Handbook of Strategic Sales and Sales Management' is een uitgebreid overzicht voor aanstaande academici op het gebied van verkoop en marketingbeheer.  Meer
168,76
Levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackEngels464 blz.9780273693987 4e druk
Deze vierde editie van 'Marketing Management and Strategy' is een beknopte, praktische managementgids met de laatste ideeën op het gebied van marketing en strategie.  Meer
99,34
Levertijd ongeveer 11 werkdagen | Gratis verzonden
gebondenEngels235 blz.9780471984573
Het bouwen van sterke en bekende merken is een effectieve manier om succes te behalen tegen gunstige kosten. In dit boek laat Torsten Nilson op heldere wijze zien hoe bekende ondernemingen erin zijn geslaagd merken van wereldfaam op te bouwen en hoe andere ondernemingen van deze ervaringen gebruik kunnen maken om zelf sterke merken op te bouwen.  Meer
57,36
Levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale