Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									8 resultaten
								
								Trefwoord: Sentimentanalyse
				paperbackNederlands160 blz.9789463106221
				1e druk
				17-5-2024
										
			
						Dit boek gaat dieper in op de werking van taaltechnologie. Het beantwoordt vragen als: wat speelt er zich af achter de schermen van generatieve AI-tools als ChatGPT?					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels240 blz.9780470583784
				1e druk
				
						
						Wat klanten online over u zeggen is belangrijker dan ooit. Het maakt niet uit of u online verkoopt, of via vertegenwoordigers, of via distributiekanalen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands349 blz.9789401480574
				1e druk
				19-1-2022
						
						Dit boek toont je de voordelen van HR-analytics, waar de valkuilen liggen en helpt je toekomstige uitdagingen in je bedrijf aan te gaan.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands144 blz.9789492528018
				1e druk
				15-8-2016
						
						andere uitgaves beschikbaar
Strategische personeelsplanning is veruit het belangrijkste instrument om je organisatie succesvol te houden.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands80 blz.9789492272058
				1e druk
				26-2-2018
						
						andere uitgaves beschikbaar
In dit boek introduceert Renée van Zijl het begrip webcare. Zij legt uit wat de doelen zijn, welke drie vormen van webcare onderscheiden worden en welke socialmediakanalen ingezet worden.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels400 blz.9780138297336
				1e druk
				31-10-2025
						
						In a world where technology is rapidly evolving, the fusion of project management and artificial intelligence stands at the forefront of innovation.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands384 blz.9789463562669
				1e druk
				31-5-2022
						
						In dit boek demystificeren Van der Wees en Vreekamp het onderwerp waar iedereen het over heeft.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels180 blz.9789464910308
				1e druk
				19-9-2023
						
						'The Good, The Bad, and The Emoji: Mastering the Art of Review Data' delves into the fascinating world of review data, exploring its evolution from word-of-mouth to sophisticated online platforms, and its far-reaching impact on businesses, consumers, and industries.					 Meer
							
			
								23% KORTING