Filteren
Trefwoord
43 resultaten
Trefwoord: Support
paperbackNederlands320 blz.9789492790477
2e druk
27-6-2024
Dit boek is een heldere en praktische handleiding die de functioneel beheerder helpt bij de uitvoering van zijn of haar dagelijkse werkzaamheden. Meer
e-bookNederlands232 blz.9789082579932
1e druk
3-4-2023
andere uitgaves beschikbaar
Mensen willen best veranderen. Als je maar weet hoe je ze bereikt in hun onbewuste besliscentrum. Meer
e-bookNederlands190 blz.9789024456512
1e druk
11-10-2011
andere uitgaves beschikbaar
'Werken aan kwaliteit van bestaan' is een boek vol bouwstenen die helpen om echt inhoud te geven aan visie en persoonsgerichte ondersteuning. Meer
paperbackNederlands232 blz.9789082579925
3e druk
21-3-2023
andere uitgaves beschikbaar
Mensen willen best veranderen. Als je maar weet hoe je ze bereikt in hun onbewuste besliscentrum. Meer
paperbackNederlands135 blz.9789463187879
1e druk
20-1-2016
Het TRUST-concept wordt in dit boek uitvoerig toegelicht. Via praktijkvoorbeelden, casussen en prikkelende vragen wordt u uitgedaagd om de vertaling te maken naar uw organisatie. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789089656247
1e druk
17-2-2022
andere uitgaves beschikbaar
Over leiding geven is al zo veel geschreven dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Daan Wienke verbindt de belangrijkste elementen aan elkaar. Meer
paperbackNederlands320 blz.9789462363724
3e druk
14-11-2018
'Handboek oplossingsgericht werken in het onderwijs' biedt een grondige inleiding in het oplossingsgerichte denken. Meer
paperbackNederlands424 blz.9789024457724
5e druk
8-8-2024
paperbackNederlands168 blz.9789056703264
2e druk
24-6-2014
Internationaal verandert het klimaat van het bedrijfsleven. Dat vereist een nieuwe benaderingswijze, want gangbare leiderschapskwaliteiten als logica en macht lijken achterhaald. Meer
e-bookNederlands288 blz.9789024438518
1e druk
18-1-2022
andere uitgaves beschikbaar
Als ervaren professional doe je ‘mooi werk’: je zet je expertise in, je levert een zinvolle bijdrage aan je klanten en de maatschappij, je wordt gewaardeerd en ervaart voldoening. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789024466917
1e druk
11-2-2025
andere uitgaves beschikbaar
De jongeren die instromen op de arbeidsmarkt zijn steeds harder nodig. Niet alleen nu, maar juist ook in de toekomst – willen we onze veeleisende maatschappij draaiend blijven houden. Meer
e-bookNederlands9789492926241
1e druk
21-9-2018
andere uitgaves beschikbaar
Als controleur ben je traditioneel de toetsende schakel in de managementcyclus. Jouw rol beweegt zich echter steeds meer in de richting van advisering en consultancy. Meer
paperbackNederlands188 blz.9789491757365
1e druk
8-9-2016
In dit boek ontdek je hoe je je vrouwelijke energie optimaal kan inzetten om je eigen stijl te ontwikkelen en een goede leidinggevende te worden. Meer
gebondenEngels388 blz.9780787943226
In dit boek gaan diverse vooraanstaande organisatie-adviseurs in op de manier waarop systemen kunnen worden opgezet om teams maximaal te ondersteunen bij het verrichten van hun werkzaamheden. Meer
paperbackNederlands181 blz.9789013066975
1e druk
24-3-2011
Het succesvol organiseren van een zakelijk evenement is niet iets wat u er 'zomaar even' bij doet. Het is bij het organiseren van evenementen dan ook handig om een stevige houvast te hebben. Meer
paperbackNederlands271 blz.9789013067231
1e druk
23-12-2009
Bij het begrip 'corresponderen' denkt u natuurlijk allang niet meer uitsluitend aan het per post heen en weer sturen van papieren brieven in een envelop. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789057523267
1e druk
30-6-2016
In het beroepsbeeld van de Medewerker ICT en de Medewerker beheer ICT komt schriftelijk taalgebruik beduidend minder voor dan mondeling taalgebruik. Meer
paperbackEngels408 blz.9789401801485
1e druk
24-3-2017
This 4 day course leads to the ITIL Certificate – Operational Support and Analysis (OSA). This is a free-standing qualification, but is also part of the ITIL Intermediate Capability stream, and one of the modules that leads to the ITIL Expert Certificate in IT Service Management. Meer
paperbackEngels201 blz.9789401806145
1e druk
20-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
This module covers the 'core' service management activities and expands the current scope of ITIL to include the 'creation' of services. Meer
e-bookEngels201 blz.9789401806169
1e druk
14-8-2020
andere uitgaves beschikbaar
This module covers the 'core' service management activities and expands the current scope of ITIL to include the 'creation' of services. Meer