Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									15 resultaten
								
								Trefwoord: Visuele-merkidentiteit
				paperbackNederlands276 blz.9789001277826
				1e druk
				30-3-2023
										
			
						Strategisch brand design is een nieuw boek dat studenten en professionals een helder overzicht biedt van de belangrijkste stappen bij het ontwikkelen van design voor merken.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands340 blz.9789464015928
				1e druk
				22-8-2022
						
						Om de ruis in visuele communicatie zoveel mogelijk weg te werken en het creatieve proces vlotter te laten verlopen, biedt dit boek managers en grafisch ontwerpers een gemeenschappelijke taal om te communiceren over hun designnoden.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands356 blz.9789043043397
				7e druk
				10-3-2025
										
			
						Dit boek geeft je kennis en inzicht om vol zelfvertrouwen een visie te ontwikkelen en lef te tonen. Want alleen boven het maaiveld zul je succesvol zijn met je merk.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels176 blz.9789063696429
				1e druk
				5-4-2022
										
			
						In a world where startups are founded every day, this book will act as the ultimate guide and companion to new entrepreneurs, giving them the creative direction needed to make their brand stand out from the crowd.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels407 blz.9789043037259
				7e druk
				8-8-2022
										
			
						Following the publication of the Dutch edition of this book in 2002, Brand Design has become a household name in many boardrooms and educational courses.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands136 blz.9789083422909
				1e druk
				1-7-2024
										
			
						Iedereen kan nu aan de slag met branding. Weg met ingewikkelde theorieën en onbegrijpelijk jargon. Werk aan een sterk merk met dit toegankelijke boek.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands240 blz.9789464028157
				1e druk
				15-3-2021
						
						Wat maakt mij écht anders dan anderen? Wat is mijn toegevoegde waarde in de markt? Hoe kan ik een onderscheidend merk bouwen, met een aantrekkelijke propositie die klanten verleidt.					 Meer
							
			
								32% KORTING
			
				gebondenNederlands415 blz.9789043039598
				7e druk
				7-3-2022
						
						Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design, geschreven door brandinggoeroe en Register Marketeer Ruud Boer, een begrip geworden in veel directiekamers en opleidingen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands152 blz.9789052616322
				1e druk
				28-8-2012
						
						Merken komen en merken gaan. Het veranderen van naam, huisstijl en merkwaarden komt steeds vaker voor. Lay's was ooit Smith's, TPG Post werd TNT Post en Postbank wordt ING.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels224 blz.9789063694784
				1e druk
				6-12-2017
						
						Brand the Change unpacks the brand building process in practical steps. Whether you are building an innovative new product, creating a service for good, spreading a new idea.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels224 blz.9780470128183
				1e druk
				
						
						'Career Distinction' beschrijft het bewezen personal branding proces en biedt case studies van succesvolle professionals, die u niet alleen zullen helpen te overleven, maar ook te groeien in de huidige dynamische en concurrerende arbeidsmarkt.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands98 blz.9789083547497
				1e druk
				30-9-2025
						
						Voor succesvolle communicatie die je bedrijfsdoelen ondersteunt, beginnen echte marketeers bij de basis.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands160 blz.9789461260451
				1e druk
				24-8-2016
						
						In dit praktische boek laat Kim Ravers zien hoe u met eenvoudige tekeningen een verhaal kunt vertellen. Iedereen kan het leren, laat u inspireren en ontdek uw eigen stijl.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels228 blz.9781118583425
				1e druk
				17-3-2014
						
						We are rebranding. For nonprofit organizations, that should mean something like, Were going to improve our marketing and help people love our cause.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands192 blz.9789492196996
				1e druk
				9-6-2017
						
						andere uitgaves beschikbaar
In dit boek worden veel cases gepresenteerd en een praktisch model om zelf als startup meer grip te krijgen op de zo gewenste duurzame groei, het Brand Coding Canvas.					 Meer
							
			
								27% KORTING