Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 30% korting
,

Marketing Management, Global Edition

Paperback Engels 2015 15e druk 9781292092621
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
88,83
50,95
VOORDEEL - 30% korting

Samenvatting

The gold standard for today's marketing management

Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice.

The world of marketing is changing everyday-and in order for students to have a competittive advantage, they need a textbook that reflects the best of today's marketing theory and practices. Marketing Management is the gold standard marketing text because its content and organization consistently reflect the latest changes in today's marketing theory and practice.

The Fifteenth Edition is fully integrated with MyMarketingLab and is updated where appropriate to provide the most comprehensive, current, and engaging marketing management text as possible.

Please note that the product you are purchasing does not include MyMarketingLab.

Specificaties

ISBN13:9781292092621
Trefwoorden:management, marketing
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:832
Uitgever:Pearson
Druk:15
Verschijningsdatum:30-4-2015
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Over Kevin Lane Keller

Kevin Lane Keller is hoogleraar Marketing aan de Tuck School of Business van het Dartmouth College. Hij heeft gestudeerd aan de universiteiten van Cornell, Carnegie-Mellon en Duke. Aan het Dartmouth college geeft hij les over marketingmanagement en strategisch merkenmanagement en geeft hij lezingen over dat onderwerp. Professor Keller is expert op het gebied van marketingstrategie en planning. Hij is vooral geïnteresseerd in theorieën en concepten die betrekking hebben op consumentengedrag en hoe marketingstrategieën kunnen worden verbeterd aan de hand van deze kennis. Momenteel verricht hij diverse onderzoeken naar strategieën om merkmeerwaarde op te bouwen, te meten en te beheren. Naast 'Strategisch merkenmanagement' is hij, vanaf de twaalfde editie, samen met Philip Kotler ook coauteur van de bestseller 'Marketingmanagement'.

Andere boeken door Kevin Lane Keller

Inhoudsopgave

Part 1. Understanding Marketing Management
1. Defining Marketing for the New Realities
2. Developing Marketing Strategies and Plans
 
Part 2. Capturing Marketing Insights
3. Collecting Information and Forecasting Demand
4. Conducting Marketing Research
 
Part 3. Connecting with Customers
5. Creating Long-term Loyalty Relationships
6. Analyzing Consumer Markets
7. Analyzing Business Markets
8. Tapping into Global Markets
 
Part 4. Building Strong Brands
9. Identifying Market Segments and Targets
10. Crafting the Brand Positioning
11. Creating Brand Equity
12. Addressing Competition and Driving Growth
 
Part 5. Shaping the Market Offerings
13. Setting Product Strategy
14. Designing and Managing Services
15. Introducing New Market Offerings
16. Developing Pricing Strategies and Programs
 
Part 6. Delivering Value
17. Designing and Managing Integrated Marketing Channels
18. Managing Retailing, Wholesaling, and Logistics
 
Part 7. Communicating Value
19. Designing and Managing Integrated Marketing Communications
20. Managing Digital Communications: Online, Social Media and Mobile Marketing
21. Managing Mass Communications: Advertising, Sales Promotions, Events and Experiences, and Public Relations
22. Managing Personal Communications: Direct Marketing, Word of Mouth, and Personal Selling
 
Part 8. Managing the Marketing Organization
23. Managing a Holistic Marketing Organization for the Long Run 

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing Management, Global Edition