Lees verder
Joost van Kleef is financieel-economisch journalist en schrijft voor onder meer 'Het Financieele Dagblad', 'Quote', 'Het Parool' en 'Nieuwe Revu'.
Meer over de auteursDe zaak Kooistra
Opkomst en ondergang van een horecamagnaat en de dubieuze rol van Heineken
Paperback Nederlands 2012 8e druk 9789020412055Samenvatting
Dit is de geactualiseerde editie van de 'spannende', 'onthullende en ongelooflijke' bestseller 'De zaak Kooistra' is het verhaal van horecamagnaat Sjoerd Kooistra. Het beschrijft hoe zijn imperium zo groot kon worden en waarom het uiteindelijk instortte, met een faillissement en zelfmoord tot gevolg. 'Ik had achteraf een beetje spijt dat ik niet aan het boek heb meegewerkt. Dat kan ik nu wel toegeven, ik vond het een interessant werk, alleen mijn kant van het verhaal ontbrak, misschien kunnen we dat nu rechtzetten.' - Dick Loorbach, weduwnaar Kooistra.
Deze geüpdatete versie is aangevuld met reacties van Sjoerd Kooistra's weduwnaar Dick Loorbach en diens broer Bert, en met nieuws over de afhandeling en ontmanteling van Kooistra's kroegenimperium. Bovendien wordt er aandacht besteed aan zijn band met sterrenwichelaars en zijn nieuwe, exclusieve foto's opgenomen.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Joost van Kleef
Over Henk Willem Smits
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan