Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Groeimakers

Paperback Nederlands 2025 1e druk 9789024467761
Verkooppositie 2211Hoogste positie: 2211
Nog niet verschenen, verwacht op 24‑01‑2025
29,95

Samenvatting

Hoe blijf je waardevol in een wereld waarin jouw business continu onderhevig is aan grote veranderingen? Denk aan de invloed van vergrijzing, technologische ontwikkelingen en wijzigende wet- en regelgeving, maar ook aan verduurzaming en het verkleinen van je footprint. Als ondernemer ben je een sleutelfiguur als het gaat om duurzame financiële groei op de lange termijn.

In Groeimakers ontdek je hoe je jouw kansen signaleert om sociale en ecologische vooruitgang hand in hand te laten gaan met financiële groei. Leer welke stappen je doorloopt voor een gezonde en duurzame bedrijfsvorming en omarm de frisse mindset van succesvolle groeibedrijven.

Dit boek is een stappenplan vol praktische tools en voorbeelden van ondernemers die jou al voorgingen. Ga vol overtuiging aan de slag en realiseer maatschappelijke en financiële groei met jouw eigen duurzame businessmodel.

Specificaties

ISBN13:9789024467761
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:208
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:24-1-2025
Hoofdrubriek:Algemeen management
ISSN:

Over Patrick Kooij

Patrick studeerde Technische Bedrijfskunde aan de Hogeschool Utrecht, Master of Business Administration (MBA) aan de Business School Nederland en Marketing NIMA C. Hij is als parttimedocent en trainer verbonden aan de Hogeschool Utrecht, opleidingsinstituut SRM, het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA), het Erasmus Marketing Institute (EMI) en Essenzo Business School. Patrick publiceert regelmatig blogs en columns over strategie, marketing en diverse innovatieonderwerpen.

Andere boeken door Patrick Kooij

Over Patrick van der Pijl

Patrick is de oprichter en CEO van Business Models Inc., een internationaal strategie en innovatie designbureau. Patrick helpt multinationals, corporates, NGO’s, overheden en startups met het begrijpen, ontwerpen, “prototypen” en schalen van nieuwe business modellen voor exponentiële groei en impact. Patrick is auteur van de boeken Business Model Shifts, 6 nieuwe manieren voor waardecreatie en Ontwerp Betere Business: nieuwe tools, vaardigheden en mindset voor innovatie en strategie. Hij is ook de producer van de wereldwijde bestseller Business Model Generation waarvan meer dan 4 miljoen boeken zijn verkocht. Zijn bedrijf Business Models Inc. is de trotse winnaar van de Australian Good Design Pioneer Award en Amerikaanse Design Management Institute Award.

Andere boeken door Patrick van der Pijl

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Groeimakers