Steven van den Heuvel (1983) is verandercoach, spreker en auteur. In 2021 richtte hij Unloop op, een beweging van zelfstandige consultants en interim-managers.
Zijn missie is om mensen betrokken bij maatschappelijk relevante organisaties in staat te stellen om veranderingen te realiseren met een duurzaam resultaat.
Meer over Steven van den HeuvelHet High Impact MT
3 essentiële pijlers voor succesvolle samenwerking
Paperback Nederlands 2025 1e druk 9789024469918Samenvatting
Een onmisbare gids voor iedereen die deel uitmaakt van een MT of deze teams begeleidt op weg naar duurzame groei en optimale resultaten.
Managementteams zijn geen gewone teams. Het zijn teams van leiders die zelf andere teams aansturen en daarnaast samen met hun collega-MT-leden essentieel bijdragen aan het functioneren van het geheel. Deze dubbele verantwoordelijkheid – gecombineerd met uiteenlopende belangen, verschillende perspectieven en diverse persoonlijkheden – maakt samenwerken in een MT bijzonder uitdagend.
In 'Het High Impact MT' biedt MT-coach Steven van den Heuvel praktische handvatten om als managementteam deze uitdagingen effectief aan te pakken en samen te groeien. Het versterken van relaties, het bepalen van een duidelijke richting en het ontwikkelen van gezonde werkritmes zijn cruciaal voor succes. Deze drie pijlers – Relaties, Richting en Ritme – vormen het fundament van dit boek.
'Het High Impact MT' staat boordevol voorbeelden uit de praktijk van de auteur, die werkt met organisaties in diverse sectoren, zoals de overheid, energie, vervoer, zorg en financiën. De lezer kan direct aan de slag met concrete opdrachten en reflectievragen.
Specificaties
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan