
Lees verder
Cor Molenaar is directeur van het adviesbureau eXQuo consultancy. Daarnaast is hij emeritus Hoogleraar E-Marketing aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en adviseur van gerenommeerde bedrijven, zowel in de retail als de dienstverlening. Hij is auteur van verschillende boeken, waaronder Het einde van concurrentie en Demand Driven Business Strategy.
Meer over Cor MolenaarDe virtuele wereld heeft een steeds grotere impact op ons fysieke gedrag. Als consument, als burger, als patiënt staan wij dankzij verschillende technologische innovaties anders in het leven dan een paar jaar geleden. We krijgen steeds meer mogelijkheden om zelf te bepalen wat we willen en wanneer we het willen: in feite vindt er een grote omkering plaats van de traditionele machtsverhoudingen. In dit boek legt Cor Molenaar uit hoe dat komt en wat dat - ook voor u! - voor gevolgen heeft.
Consumenten krijgen het steeds meer zelf voor het zeggen. Dankzij allerlei technologische innovaties kunnen zij beter en sneller bepalen wat ze willen en wanneer ze het willen. Daar moeten organisaties adequaat mee leren omgaan. In dit boek zet Cor Molenaar de ontwikkelingen en hun implicaties helder uiteen. De omkering van aanbod- naar vraaggericht is een feit; dit boek legt uit waarom dat zo is en geeft aan hoe u er met uw organisatie op kunt inspelen.