Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 65% korting

Wisseling van de macht

Paperback Nederlands 2005 1e druk 9789043009553
Voormalig top 100Totaal 98 dagen
Dit product is niet leverbaar
VOORDEEL - 65% korting

Samenvatting

De virtuele wereld heeft een steeds grotere impact op ons fysieke gedrag. Als consument, als burger, als patiënt staan wij dankzij verschillende technologische innovaties anders in het leven dan een paar jaar geleden. We krijgen steeds meer mogelijkheden om zelf te bepalen wat we willen en wanneer we het willen: in feite vindt er een grote omkering plaats van de traditionele machtsverhoudingen. In dit boek legt Cor Molenaar uit hoe dat komt en wat dat - ook voor u! - voor gevolgen heeft.

Consumenten krijgen het steeds meer zelf voor het zeggen. Dankzij allerlei technologische innovaties kunnen zij beter en sneller bepalen wat ze willen en wanneer ze het willen. Daar moeten organisaties adequaat mee leren omgaan. In dit boek zet Cor Molenaar de ontwikkelingen en hun implicaties helder uiteen. De omkering van aanbod- naar vraaggericht is een feit; dit boek legt uit waarom dat zo is en geeft aan hoe u er met uw organisatie op kunt inspelen.

Specificaties

ISBN13:9789043009553
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:217
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Wisseling van de macht
Sebastiaan Aghina | 7 februari 2006
Techniek lijkt slechts een middel te zijn dat doelbewust ontworpen, ingezet en geëxploiteerd wordt. De geschiedenis leert anders: technische innovaties zijn praktische en efficiënte verlengstukken van onze handen (machines, stroom) of ons verstand (computers), maar bezitten een eigen (economische) dynamiek. 
Lees verder

Lezersrecensies

2.5 van de 5
2 stemmen
0
1
0
0
1

Over Cor Molenaar

Cor Molenaar is directeur van het adviesbureau eXQuo consultancy. Daarnaast is hij emeritus Hoogleraar E-Marketing aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en adviseur van gerenommeerde bedrijven, zowel in de retail als de dienstverlening. Hij is auteur van verschillende boeken, waaronder Het einde van concurrentie en Demand Driven Business Strategy.

Andere boeken door Cor Molenaar

Inhoudsopgave

Voorwoord

Over de auteur

1. Inleiding
2. Hoe internet het gedrag van mensen beïnvloedt
3. Internet, facilitator van verandering of stimulator?
4. Wisseling van de macht bij marketing
5. Nieuwe ontwikkelingen in organisaties en leiderschap
6. Conclusie en toekomstbeleid

Voorwoord Reverso

Over de auteur

1. Reverso inleiding
2. Reverso Recente technologische ontwikkelingen van invloed op het gedrag van mensen en de maatschappij
3. Reverso Big Brother is watching us?
4. Reverso Marketing: van markten naar individuen
5. Reverso Wat nu?

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Wisseling van de macht