
Lees verder
Ram Charan is een veelgevraagd bedrijfsadviseur voor directies en raden van bestuur, van beginnende bedrijven tot bedrijven uit d eFortune 500, waaronder GE, Ford, DuPont, EDS, Universal Studios en Verizon.
Meer over Ram CharanNu de internationale economische omstandigheden drastisch gewijzigd zijn, is nieuw leiderschap nodig. Dit is geen tijd voor overpeinzingen, maar een tijd voor daadkracht. Terugval van cashflow, kleinere budgetten, krimpende markten, ongeruste medewerkers en aandeelhouders maken dat extra noodzakelijk.
In deze korte en toegankelijke gids wijst Charan op technieken die onmiddellijk uit te voeren zijn, en die helpen om:
- de cashflow te bewaken en efficiënter in te zetten;
- alle beschikbare kennis in het bedrijf te mobiliseren;
- de wensen van uw klanten beter te begrijpen;
- uw aandeelhouders tevreden te houden;
- uw prijsstrategie en kapitaalkosten te beoordelen;
- systematische kostenverlaging te realiseren.
Charan ziet de kansen in de crisis. Zijn vernieuwende en down-to-earth probleemaanpak heeft hem een unieke status gegeven. Dit boek is geschreven voor bedrijfsleiders op elk niveau: van de ceo en de vestigingsdirecteur tot het hoofd marketing, sales, productie of financiën.