Lees verder
Esther Molenaar helpt ondernemers bij het vergroten van hun online zichtbaarheid en expertstatus binnen hun vakgebied.
Meer over Esther MolenaarBloggen doe je zo!
Met de WRITE-methode
Paperback Nederlands 2014 1e druk 9789491472725Samenvatting
Bloggen is dé manier om je business of expertise onder de aandacht te brengen van je doelgroep. Een sterk blog kan je naamsbekendheid, vindbaarheid en je expertstatus enorm versterken. Toch weten maar weinig ondernemers het bloggen goed in te praktijk te brengen.
Esther Molenaar helpt startende bloggers op weg met deze praktische bloggids en zet ze direct aan het werk. Haar methode staat voor:
- Het opbouwen van een waardevolle blog
- Het meten van de resultaten: wat levert je blog daadwerkelijk op?
- Het verbeteren van de effectiviteit - van SEO tot social media
- Het stap voor stap opbouwen van een stevige expertpositie binnen het vakgebied, zodat niemand meer om jou heen kan.
Met een voorwoord van Nisandeh Neta, de autoriteit op het gebied van zakelijk bloggen en oprichter van een van de meest succesvolle trainingsbedrijven voor ondernemers in Europa.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Esther Molenaar
Inhoudsopgave
Voorwoord
Wat de experts zeggen
Ervaringen van cursisten
Inleiding
I blog therefore I am
1. Waarom jij moet gaan bloggen
2. Voordat je content gaat maken
3.Productief en efficiënt content maken
Stap 1 - Brainstorm
4. De opbouw van je content
5. Results
6. Sociale media gebruiken om je resultaten te verbeteren
7. Conversie creëren met je blog
8. Verbeter je blog dagelijks
9. Je mailinglijst opbouwen
10. Tips voor startende bloggers
11. Wat betekent Top Expert zijn?
12. WRITE in je dagelijks leven
13. Wat kan er fout gaan?
Tot slot
Dankwoord
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan