Filteren
Trefwoord
171 resultaten
Trefwoord: Competitieve-analyse
gebondenNederlands568 blz.9789001035112
9e druk
2-6-2025
In Retailmarketing staat centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht, in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp die vooral ingaan op wat retailing is. Meer
paperbackNederlands401 blz.9789025404659
12e druk
15-7-2011
Dit boek is een klassieker over strategisch management. Het beidt een uitgebreid overzicht van instrumenten en technieken voor de analyse van welke bedrijfstak of groep concurrenten dan ook. Meer
paperbackNederlands548 blz.9789001298784
8e druk
9-5-2022
In 'Retailmarketing' staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp, die vooral ingaan op wat retailing is. Meer
paperbackNederlands548 blz.9789001593438
7e druk
In Retailmarketing staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp die vooral ingaan op wat retailing is. Meer
75% KORTING
paperbackNederlands176 blz.9789089654731
1e druk
24-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Welkom in het land der scaleups, waar snelle groei alles op zijn kop zet. De makers van Sprout verklaren in 'Bouw een Killer Groeistrategie' de essentie van het scaleup-ondernemen. Meer
gebondenEngels575 blz.9781422126967
2e druk
In 'On competition' brengt Porter een aantal van zijn bekendste artikelen bij elkaar, alsmede twee nieuwe hoofdstukken over concurrentiestrategie. Het boek verschaft een diepgaand inzicht en slaat een brug tussen de economische theorie en het managementdenken. Meer
gebondenEngels276 blz.9781118923627
2e druk
De tweede druk biedt stap-voor-stap routekaart voor het implementeren, uitvoeren en verder ontwikkelen van een market intelligence programma in uw eigen organisatie. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789001749903
7e druk
28-3-2022
In deze vernieuwde, zevende editie van Marketingstrategie is er meer aandacht voor digitalisering en de effecten daarvan op het marketingplan en de uitvoer van het plan. Meer
e-bookNederlands206 blz.9789461264312
2e druk
17-11-2020
andere uitgaves beschikbaar
In Zwaar weer ondernemen lees je wat je kunt doen als klanten wegblijven, de rekeningen zich opstapelen en je het gevoel hebt er alleen voor te staan. Meer
paperbackNederlands260 blz.9789024444984
5e druk
9-3-2022
In onze multimediale samenleving, waar de social media nogal eens de boventoon voeren, is beeldvorming steeds belangrijker. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789047013594
1e druk
31-3-2020
andere uitgaves beschikbaar
Terry van den Bemt neemt je mee over de volledige breedte van het hedendaagse salesvak. Meer
paperbackNederlands174 blz.9789461263582
1e druk
16-9-2019
andere uitgaves beschikbaar
Online winkels worden steeds populairder. Toch stoppen elk jaar duizenden webwinkeliers omdat ze te weinig verdienen. Meer
e-bookNederlands82 blz.9789490903015
1e druk
In dit boek bundelt Rob van Nes relevante onderwerpen voor internationaliserende ondernemingen, schat bestaande publicaties op hun waarde, nuanceert en brengt keuzeopties aan. Meer
paperbackEngels432 blz.9780743260886
1e druk
18-6-2025
Een bedrijf kan een groot aantal technieken gebruiken bij de analyse van een bedrijfstak en deze vertalen in een effectieve concurrentiestrategie. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789493171589
1e druk
20-4-2023
Tegenwoordig wordt meer dan driekwart van de aankoopbeslissingen genomen louter op basis van online gevonden informatie. Als je met je bedrijf wilt groeien, moet je daarom online de autoriteit worden in jouw branche. Meer
paperbackNederlands558 blz.9789025400866
12e druk
15-7-2011
Dit boek begint waar 'Concurrentiestrategie' eindigde. Het beschrijft hoe de beste resultaten verkregen en behouden kunnen worden. Het biedt de strategische planner uitgebreide analyseschema's, waarmee hij de prestaties van zijn bedrijf voor de toekomst kan bepalen. Meer
e-bookNederlands300 blz.9789461278371
3e druk
26-7-2018
andere uitgaves beschikbaar
In 'Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen' vindt u een overzicht van de 22 belangrijkste modellen, die u helpen in een kort tijdsbestek tot een betere strategie te komen. Meer
gebondenEngels279 blz.9780470247532
1e druk
U bent een succesvolle ondernemer met verstand van zaken, maar u aarzelt over uw marketing. Met 'Marketing for Rainmakers' brengt u uw onderneming op een hoger marketingplan dat zich richt op klantbehoefte. Meer
paperbackNederlands509 blz.9789001078546
9e druk
5-6-2023
In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Meer
paperbackNederlands9789043041669
4e druk
20-10-2022
Het marketingplan gaat verder waar algemenere marketingboeken vaak ophouden. Dit boek leert je stap voor stap hoe je een creatief en praktisch marketingplan schrijft. Meer