Filteren
Trefwoord
8 resultaten
gebondenEngels200 blz.9781787423664
1e druk
28-4-2021
This book explores some of the crucial elements relating to international growth strategies in the legal sector: law firm mergers, market entries, the onboarding of teams, and the development of international referral strategies. Meer
e-bookEngels69 blz.9781839787430
1e druk
20-11-2024
This book, Global Expansion Feasibility Framework for Scale-Ups, is the first in a four-part series and serves as an essential starting point in crafting a successful global expansion strategy. Meer
e-bookEngels81 blz.9781839787645
1e druk
20-3-2025
This book, Global Expansion Remote Presence for Scale-Ups, is the third in a four-part series. After selecting expansion regions and defining the appropriate Route-to-Market strategies, allocate the necessary resources. Meer
e-bookEngels44 blz.9781839787737
1e druk
23-4-2025
This book, Global Expansion Remote Visibility for Scale-Ups, is the fourth and final installment in this series. Meer
gebondenEngels270 blz.9781787630468
1e druk
30-9-2019
andere uitgaves beschikbaar
Robert Iger became CEO of The Walt Disney Company in 2005, during a difficult time. Morale had deteriorated, competition was intense, and technology was changing faster than at any time in the company's history. Meer
paperbackEngels380 blz.9781906465292
1e druk
Na 25 jaar in juwelen gehandeld te hebben was Gerald Ratner een van de meest bekende en succesvolle retailers van zijn generatie. Toen hij echter in een belangrijke speech grapte dat de producten van zijn bedrijf eigenlijk rotzooi waren, ging het bedrijf bijna failliet. Meer
gebondenEngels575 blz.9781422126967
2e druk
In 'On competition' brengt Porter een aantal van zijn bekendste artikelen bij elkaar, alsmede twee nieuwe hoofdstukken over concurrentiestrategie. Het boek verschaft een diepgaand inzicht en slaat een brug tussen de economische theorie en het managementdenken. Meer
paperbackNederlands336 blz.9789000378876
4e druk
3-6-2021
andere uitgaves beschikbaar