
Lees verder
Joke Claessen, communicatie- en marketingstrateeg met meer dan 30 jaar ervaring bij topbedrijven als Ogilvy, TBWA en Colruyt Group, richt zich op duurzaamheid en regeneratief denken. Als board member van de Belgian Association of Marketing stimuleert ze marketeers om positieve impact te realiseren.
Meer over Joke ClaessenVergroot de positieve impact van je merk
In The Ripple Effect ontdek je hoe je via de vijf stappen van het Impactnarratiefmodel klassiek merk- en communicatiedenken doorbreekt en maximaal je positieve impact kan laten uitdeinen. Dit boek biedt je achtergrondinformatie, praktische tips, werkmodellen en inspirerende cases om met jouw verhaal meer mensen beter te bereiken.
Laat je inspireren om een druppel van verandering te zijn die positieve deining veroorzaakt en zo bijdraagt aan een betere samenleving. Want we kunnen allemaal een positief verschil maken.
Dit boek smaakt naar meer. The Ripple Effect en het Impactnarratiefmodel deden me nadenken over hoe ik mijn eigen impact rond RE-use en circulair design meer kon laten uitdeinen. - Els Du Bois | professor Universiteit Antwerpen en oprichter RE-use lab
Mooi hoe je met toegankelijke modellen, concrete cases en een enthousiaste stijl mensen meeneemt naar verbetering. - Petra De Roos | directeur ACC België
We hebben de data, kennis en tools, nu zijn er storytellers nodig om een levensstijl met positieve impact aantrekkelijk te maken. Dit boek helpt je zo'n storyteller te worden. - Catherine Louies | duurzaamheidsadviseur strategie en transparantie Sustainabiss
duurzaamheid impact storytelling marketing communicatie regeneratie storydoing gedragsverandering narratief brainprint footprint storyacting storyliving stakeholders merkcommunicatie impactambitie nudging storybeing customer journey design inner development goals leiderschap cognitieve dissonantie maatschappij doelgroepen bedrijfscultuur touchpoints waardecreatie innovatie supply chain ethiek biodiversiteit persoonlijke ontwikkeling sociale impact milieu balans bewustwording transformatie systemen samenwerken toekomst
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books