Lees verder
Het blog van de Corporate Rebels wordt gelezen in meer dan honderd verschillende landen en ze publiceerden onder andere in The New York Times, Forbes, The Huffington Post, The Guardian, Het Financieele Dagblad, NRC Handelsblad en op BBC.
Meer over de auteursCorporate Rebels
Making Work More Fun
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2020 1e druk 9789047011323Samenvatting
Joost Minnaar en Pim de Morree, beter bekend als de Corporate Rebels, zijn op een missie om een revolutie te ontketenen in de manier waarop we werken.
In de zomer van 2015 zegden Joost en Pim hun veelbelovende, maar frustrerende banen op om de ruim honderd namen op hun bucketlist van ’s werelds meest inspirerende organisaties, managementgoeroes, vooraanstaande wetenschappers, tegendraadse ondernemers en CEO’s te spreken.
Volg ze op hun avontuur en lees in ‘Corporate Rebels’ wat ze te weten kwamen op hun ontdekkingstocht. Werk kan leuker, beter en inspirerend zijn, ook voor jou!
Specificaties
Expertrecensies (3)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (3)
Over Joost Minnaar
Over Pim de Morree
Inhoudsopgave
EEN SPRONG IN HET DIEPE
1 VAN WINST
NAAR DOELEN & WAARDEN
2 VAN DE HIËRARCHISCHE PIRAMIDE
NAAR EEN NETWERK VAN TEAMS
3 VAN DIRECTIEF
NAAR SUPPORTIVE LEIDERSCHAP
4 VAN PLANNEN & VOORSPELLEN
NAAR EXPERIMENTEREN & AANPASSEN
5 VAN REGELS & CONTROLE
NAAR VRIJHEID & VERTROUWEN
6 VAN GECENTRALISEERDE
NAAR GEDEELDE AUTORITEIT
7 VAN GEHEIMZINNIGHEID
NAAR RADICALE TRANSPARANTIE
8 VAN FUNCTIES
NAAR TALENT & ONTWIKKELING
SLUIT JE AAN BIJ DE REVOLUTIE
ZIEN IS GELOVEN
PRACTISE WHAT YOU PREACH
DANKWOORD
NOTEN
OVER DE AUTEURS
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan