
Lees verder
Steven Van Belleghem is gepassioneerd door klantgerichtheid. De voorbije 20 jaar heeft hij 100% van zijn professionele tijd geïnvesteerd in het beter begrijpen van klantgerichte organisaties. Hij is auteur van 6 managemeboeken rond klantgerichtheid en geeft over heel de wereld lezingen over zijn passie. Hij is tevens ondernemer, investeerder en lid van diverse adviesraden.
Meer over Steven Van BelleghemDe voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders stil blijven staan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Verandering is noodzakelijk in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder wordt namelijk elke dag groter.
Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar wel het einde van de adverteerder!
Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten zijn noodzakelijk talenten om een Conversation Manager te worden.
Het boek beschrijft aan de hand van aansprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt praktische handvatten om uw veranderingsproces binnen 48 uur te starten. U vindt hiervoor concrete tips en online tools om uw bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van conversation management en u te helpen bij uw nieuwe job: de Conversation Manager.