Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Nummer 1

Zo word je de bekendste naam in je markt en krijg je klanten voor het leven

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2022 1e druk 9789082634747
1
Voormalig Nr. 1Totaal 46 dagen
EvergreenTotaal 537 dagen
Verkooppositie 2815Hoogste positie: 1
Direct te downloaden

Samenvatting

Bestverkochte managementboek van 2022

Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet. Maar wacht eens. Wie verdienen er
nou meer: teachers of entertainers? Je lerares Duits van vroeger of Beyoncé?

Entertainers zijn populairder, en ze hebben een hogere status. Dat weet je allang. Maar waarom gebruik je het dan niet in je marketing? Maak je artikelen, je advertenties en je nieuwsbrieven entertaining. Zodat je klanten geen genoeg van jou kunnen krijgen. Stop met teachen, begin met teasen!

In dit boek laat Aartjan van Erkel zien hoe je een superster wordt in jouw markt met onorthodoxe marketing:
• Hoe je kapt met brave marketing waardoor klanten geeuwend afhaken
• Hoe je nieuwsbrieven schrijft die je klanten hilarisch vinden maar die je concurrenten niet durven te schrijven
• Hoe je klanten charmeert tot op het bot door meer personality in je copywriting te leggen
• Hoe je een sterrenstatus creëert met een minimaal marketingbudget
• Hoe je boeken, trainingen en andere content verslavend maakt
• Hoe je geen klanten meer krijgt, maar volgelingen.

Specificaties

ISBN13:9789082634747
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:192
Druk:1
Verschijningsdatum:20-12-2022
ISSN:

Expertrecensies (3)

recensie
Nummer 1 - ‘Bijzonder bruikbaar’
Daniëlle de Jonge | 17 maart 2022
Heerlijk verfrissend! En een tikkeltje rebels. Dat ook, heel fijn. De nieuwe blik op hoe je in beeld kunt blijven bij klanten die Aartjan van Erkel beschrijft in ‘Nummer 1’ is de ideale manier om jezelf te onderscheiden. 
Lees verder
recensie
Nummer 1 - ‘Een lading waardevolle tips’
Henk Jan Kamsteeg | 2 maart 2022
Weinig zo belangrijk voor een gezond bedrijf als effectieve marketing. Aartjan van Erkel helpt je graag nummer 1 te worden in jouw markt. Omdat er maar een nummer 1 kan zijn, is dit natuurlijk niet voor iedereen haalbaar. Maar met zijn tips kunnen we allemaal in ieder geval een eind komen.
Lees verder
recensie
Nummer 1 - ‘Iedere ondernemer zou dit boek moeten lezen’
Mylene Bouwman | 21 februari 2022
Aartjan van Erkel, de man die iedere dag mailt. En in een labjas het podium opkomt om te spreken over copywriting. Een ondernemer die je niet zomaar vergeet. En dat is een van de belangrijkste redenen om zijn nieuwste boek 'Nummer 1' te lezen.  
Lees verder

Lezersrecensies

4.8 van de 5
69 stemmen
60
5
2
0
2

Interviews en artikelen (3)

nieuws
Spelen werkt, winnaar Managementboek van het Jaar 2023
Karin de Zwaan 20 april 2023 Donderdag 20 april is tijdens het Managementboekengala in de Rode Hoed 'Spelen werkt' van Karen Sikkema en Michiel van Eunen uitgeroepen tot Managementboek van het Jaar 2023. Felicitaties aan de winnaars en veel dank aan de jury.
interview
Onder de bullshitradar gaan mensen je opeens wél lezen
Bas Hakker 14 februari 2022 Aartjan van Erkel schreef met 'Nummer 1' een boek over hoe je als ondernemer kan uitgroeien tot de grootste held in jouw sector. De oplossing ontdekte hij zelf toen zijn marketingmachine stuk raakte; minder teachen en meer entertainen.
preview
Nummer 1 - Zo word je de bekendste naam in je markt en krijg je klanten voor het leven
Aartjan van Erkel 25 januari 2022 Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen, is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet. Maar wacht eens. Wie verdienen er nou meer: teachers, of entertainers? Dus je lerares Duits van vroeger of Beyoncé? Entertainers zijn populairder, en ze hebben een hogere status. Dat weet je allang. Maar waarom gebruik je het dan niet in je marketing?

Over Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel is de beruchtste copywriter van Nederland en auteur van 3 bestsellers die meer dan 25.000 keer zijn verkocht. 'Nummer 1' stond op 1 in de Managementboek Top 100 en ‘Maak ze gek!’ werd bestverkochte managementboek van het jaar. Aartjan leert ondernemers hoe ze de bekendste naam worden in hun markt en klanten voor het leven krijgen.

Andere boeken door Aartjan van Erkel

Inhoudsopgave

Lees dit boek als je marketing niet werkt 15

1 De beste is meestal niet de bekendste
De echte reden dat je nog niet de nummer 1 in je markt bent
Heeft een andere ondernemer een grotere naamsbekendheid dan jij, maar is het een pannenkoek? Hoe jij de hoge status krijgt in je markt die je eigenlijk verdient. 21

2 Ben jij leuker dan je marketing?
Waarom je ongeïnteresseerd overkomt als je marketing te braaf is
Saaie marketing is een epidemie. Ontdek de twee redenen dat jouw marketing nu waarschijnlijk een stuk braver overkomt dan jij in het echt bent. 27

3 Check hoeveel personality er in je marketing zit
Ben jij een klein bruin vogeltje of een wilde papegaai?
Hoe fascinerend ben je op dit moment voor je klanten? Check negen dingen waaraan je kunt zien hoeveel personality je aan de buitenwereld laat zien in je marketing. 37

4 Stop met statusverlagende marketing
Hoe je een celebrity wordt in je markt door klanten te geven waar ze verslaafd aan zijn
Je kennis delen in je contentmarketing is saai en voorspelbaar geworden. Hoe je vanaf nu klanten charmeert door te stoppen met teachen en te beginnen met teasen. 53

5 Stuur leukerdere mails naar je klanten
De formule om je e-mailnieuwsbrieven ‘epic’ te maken
Zes manieren om te teasen in je e-mailnieuwsbrieven, zodat klanten geen genoeg van je kunnen krijgen. 67

6 Los al je marketingproblemen in één keer op met entertainment
Tien redenen waarom het tijd is om je marketing leuker te maken
Ben je een beetje klaar met marketing? Check wat tien veelvoorkomende problemen zijn waardoor ondernemers marketingmoe zijn, en hoe je die in één keer oplost. 113

7 Probeer om je klanten nee te laten zeggen
Bevrijd jezelf van ontevreden klanten, klagers en zeikerds door wegjaagmarketing
Vier sluwe manieren om niet-ideale klanten nee te laten zeggen, zodat je alleen nog de lucratiefste klanten aantrekt. 135

8 Maak van jezelf een marketingpersonage
Hoe je klanten fascineert, zodat ze jarenlang of zelfs decennialang geld blijven uitgeven
De meest gebingede series op Netflix zijn populair dankzij de personages. Maak daarom een onvergetelijk marketingpersonage van jezelf, dat verslavend is voor je klanten. 147

9 Hoe je geen klanten meer krijgt, maar volgelingen
Waarom religies al tweeduizend jaar succes hebben met gedragsverandering en wat je daarvan kunt leren
Ontdek drie formules voor permanente gedragsverandering die gebruikt worden door de wereldreligies: de succesvolste gedragsveranderaars uit de geschiedenis van de mensheid. 165

Go go go! 183
Dank 187
Over Aartjan van Erkel 189
Literatuur 191

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Nummer 1