
Lees verder
Aartjan van Erkel is de beruchtste copywriter van Nederland, en auteur van 'Nummer 1' (bestverkochte managementboek van 2022) en ‘MAAK ZE GEK!’ (bestverkochte managementboek van 2016). Hij leert ondernemers hoe ze de bekendste naam worden in hun markt, en klanten voor het leven krijgen. Duizenden dienstverleners lezen zijn politiek incorrecte marketing-mails.
Meer over Aartjan van ErkelBestverkochte managementboek van 2022
Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet. Maar wacht eens. Wie verdienen er
nou meer: teachers of entertainers? Je lerares Duits van vroeger of Beyoncé?
Entertainers zijn populairder, en ze hebben een hogere status. Dat weet je allang. Maar waarom gebruik je het dan niet in je marketing? Maak je artikelen, je advertenties en je nieuwsbrieven entertaining. Zodat je klanten geen genoeg van jou kunnen krijgen. Stop met teachen, begin met teasen!
In dit boek laat Aartjan van Erkel zien hoe je een superster wordt in jouw markt met onorthodoxe marketing:
• Hoe je kapt met brave marketing waardoor klanten geeuwend afhaken
• Hoe je nieuwsbrieven schrijft die je klanten hilarisch vinden maar die je concurrenten niet durven te schrijven
• Hoe je klanten charmeert tot op het bot door meer personality in je copywriting te leggen
• Hoe je een sterrenstatus creëert met een minimaal marketingbudget
• Hoe je boeken, trainingen en andere content verslavend maakt
• Hoe je geen klanten meer krijgt, maar volgelingen.
marketing personal branding storytelling klantgerichtheid e-mailmarketing ondernemerschap persoonlijke marketing positionering ondernemen copywriting naamsbekendheid merk positionering klantenbinding persoonlijke ontwikkeling verkopen infotainment persoonlijkheid authenticiteit internetmarketing autoriteit marktpositie sociale psychologie marketingpersonage nieuwsbrieven wegjaagmarketing online zichtbaarheid onderscheidend vermogen doelgroepsegmentatie epic e-mail formule fascinatie klantcommunicatie merkidentiteit digitale marketing social media persuasive communicatie statusmarketing teasen conversion communicatie contentmarketing conversie persoonlijkheid in marketing marketingautomatisering teachen teasing epic e-mails psychologie status entertainment influencer marketing klantrelaties gedragsverandering call-to-action polariseren gedragsbeïnvloeding merkbeleving retentie parkinson's law marketingpsychologie doelgroepselectie omzetgroei dogma's en taboes mere exposure effect marketing metrics cialdini braafheid aan/uit-schakelaar freeloaders personality marketing verliesaversie slam-dunk klanten informatie-inflatie