
Lees verder
Marjolein Bongers is een ervaren trainer, spreker en autoriteit op het gebied van LinkedIn en oprichter van House of Social Media. Marjolein heeft de afgelopen 13 jaar duizenden bedrijven en professionals de kracht van LinkedIn laten ervaren.
Meer over Marjolein BongersLinkedIn is hot. Niet zo gek eigenlijk want LinkedIn is hét zakelijk online platform waar je snel en gemakkelijk in contact kunt komen met jouw doelgroep. In tegenstelling tot de andere social media kun je met een post op LinkedIn nog veel mensen bereiken zonder een euro uit te geven! Je kunt ervoor zorgen dat je probleemloos wordt gevonden door potentiële klanten of opdrachtgevers en door je kennis te delen kun je jezelf profileren.
Na het lezen van dit boek zul je veel succesvoller zijn op LinkedIn. Je leert hoe je een professioneel profiel opbouwt, welke content wel en welke niet werkt op LinkedIn en hoe je slim zoekt naar potentiële klanten. Je krijgt antwoord op brandende vragen over instellingen en privacy en leest ook hoe je psychologische beïnvloeding – waaronder de zeven beïnvloedingsprincipes van Cialdini – en neuromarketing kunt inzetten op LinkedIn zodat jouw doelgroep sneller reageert of toehapt.
Het boek bevat bovendien veel praktische tips en bijdragen van andere experts, bijvoorbeeld over personal branding, video en storytelling.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken